ماجرای عجیب تیراندازی به منزل نماینده مجلس

ماجرای عجیب  تیراندازی به منزل نماینده  مجلس

فرماندار شادگان گفت: موضوع تیراندازی به منزل نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی توسط نیروهای انتظامی و امنیتی در حال بررسی است.

جمال صالح زاده افزود: برای تیراندازی به منزل خالی از سکنه نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی ۲ فرضیه مدنظر است که این موضوع در دست بررسی است.

وی اظهار داشت: در فرضیه اول امکان دارد فرد تیرانداز همانند دیگر مراسم‌های مرسوم در شادگان که رسم غلط تیراندازی را در پی دارد بی هدف اقدام به تیراندازی کرده و باعث شده سه تیر به پنجره منزل نماینده مردم شادگان در مجلس اصابت کند.

فرماندار شادگان غرض ورزی شخصی را فرضیه دوم خواند و گفت: نیروهای امنیتی در حال بررسی تمامی دوربین های مدار بسته منطقه هستند و موضوع به صورت ویژه در دست پیگیری است.

صالح زاده بیان کرد: در این تیراندازی به هیچ کس و هیچ خودرویی آسیب نرسید و امکان فرضیه اول در این اتفاق پررنگ تر است.

وی امنیتی بودن حادثه را کاملا رد کرد و گفت: فقط سه تیر آن هم به پنجره طبقه دوم ساختمان اصابت کرده و قطعا نمی تواند موضوع امنیتی باشد.

گفتنی است شب گذشته ساعت ۱۲و ۳۰ دو نفر موتور سوار ناشناس منزل و حسینیه نماینده شادگان را به رگبار گلوله بستند. حجت‌الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با رسانه ها اصابت گلوله به منزل و حسینیه خود را مورد تایید قرار داد و خواستار رسیدگی فوری به آن شد.