فرار از منطقه خطر با ذوب مس

فرار از منطقه خطر با ذوب مس

علی جمشیدپور – خبرنیوز / در هفته بیست و نهم لیگ دسته یک فوتبال کشور ( جام آزادگان ) در ورزشگاه حافظیه شیراز تیم شهدای قشقایی میزبان مس شهر بابک بود.

در این دیدار که با حضور هواداران پرشور قشقایی ها دنبال شد، سفید پوشان شیرازی موفق شدند با تک گل مهدی داغر، مس شهر بابک را بدرقه کنند.

مسی ها که برد و باخت در این دیدار تأثیری در صعود یا سقوط شان نداشت بیشتر برای کسب نتیجه مساوی پای به میدان گذاشته بودند.

در آن سو قشقایی ها که با روند خوب رایکا بابل احساس خطر می کنند برای کسب 3 امتیاز از این بازی خانگی به زمین بازی آمده بودند.

در شروع نیمه اول این دیدار دو تیم در حال محک زدن یکدیگر بودند.سفیدپوشان قشقایی که در چند هفته اخیر بازی های جذابی را به نمایش گذاشته بودنددر این دیدار نیز با تاکتیک حفظ توپ و حملات از جناحین در تلاش برای باز کردن دروازه شهر بابکی ها بودند. در این نیمه دو تیم موفق شدند موقعیت هایی را بر روی دروازه یکدیگر خلق کنند اما تنها قشقایی ها در دقیقه 43 توسط مهدی داغر به گل دست پیدا کردند و با همین نتیجه دو تیم به رختکن رفتند.

در آغاز نیمه دوم شاگردان وحید رضایی مربی شیرازی مسی ها برای جبران نتیجه پای به میدان گذاشتند و با چندین تعویض سعی بر تغییر روند بازی به سود خود داشتند. رشید طهماسبی مربی آینده دار قشقایی نیز با آنالیز خوبی که از بازی تیم مس شهر بابک داشت، راه های نفوذ را بر روی مسی ها بست تا این بازی جذاب و پربرخورد با همان تک گل نیمه اول قشقایی به پایان برسد و تا حدود زیادی تیم خوب شیرازی را از منطقه خطر دور کند.