فجر دوباره اوج گرفت 

بازی سپاسی و سایپا در یک هوای بارانی در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد

فجر دوباره اوج گرفت 

فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک جام آزآدگان  در یک بازی حساس از سد تیم سایپا تهران که در رده  دوم جدول جای دارد، گذشت.

در این بازی که عصر دوشنبه از هفته بیست و یکم این مسابقات و در یک هوای بارانی در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم میزبان با یک گل حریف خود را شکست داد و به سه امتیاز شیرین دست یافت.

حساسیت بازی

دیدار این ۲ تیم از حساسیت زیادی به ویژه برای فجری ها برخوردار بود چرا که در صورت توقف در این بازی فاصله خود را با صدر جدول زیاد می کرد برای همین هم شاگردان مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجر بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند هر چند تیم سایپا هم بازی خوب و جوانمردانه ای را به نمایش گذاشت.

نیمه نخست با حملات تیم فجر آغاز شد، آنها نشان دادند که انگیزه زیادی برای گلزنی دارند و اولین زنگ خطر هم آنها در دقیقه چهار به صدا در آوردند و ضربه سرکش حسین مهربان با اختلاف اندکی از روی دروازه تیم سایپا به بیرون رفت.

اشتباه دروازه بان تیم فجر

پس از گذشت دقایقی در نیمه نخست، شاگردان محمود فکری سرمربی تیم سایپا بازی را به تعادل کشیدند و در دقیقه ۳۵ اشتباه طیبی پور دروازه بان تیم فجر می رفت که کار دست این تیم دهد اما بازیکنان سایپا نتوانستند از این فرصت باد آورده استفاده کنند و در نهایت هم توپ در اختیار سنگربان تیم فجر قرار گرفت تا هواداران این تیم نفس راحتی بکشند.

سر انجام نیمه نخست این بازی بدون ردو بدل گل به پایان رسید.

بازی خوب تیم فجر در نیمه دوم و گل

فجریها بازی را در نیمه دوم بازهم بهتر آغاز کردند و چندین فرصت گلزنی فراهم کردند و نشان دادند برای گل بی تابی می کنند و تیم سایپا هم در این نیمه بازی خوبی ارایه کرد و هیچ گاه به فکر دفاع کردن و بازی بسته نبودند و یکی ۲ فرصت گلزنی هم روی دروازه تیم میزبان ایجاد کردند که از دست رفت.

پای آل کثیر به گلزنی باز شد

پس از اینکه در دقیقه ۷۳ علی آل کثیر یک موقعیت خوب را از دست داد اما در دقیقه ۸۰ پس از مدت ها پای این مهاجم گلزن تیم فجر به گل باز شد و با ضربه سر خوب از روی ارسال زیبای احمد زنده روح، دروازه تیم سایپا را باز کرد تا میزبان به آنچه که استحقاقش را داشت در نیمه دوم دست یابد.

دروازه بان فجر ناجی تیمش شد

پس از به ثمر رسیدن گل فجر بازیکنان این تیم بازی را کنترل کرده تا از گل زده و حساس خود محافظت کنند اما در دقیقه ۸۸ فرصت خوبی نصیب بازیکن تیم سایپا شد که خروج به موقع طیبی پور سنگربان تیم فجر در یک مصاف تک به تک، ناجی تیمش شد تا این بار نیمکت نشینان فجر نفسی به راحتی بکشند.

ضد حمله ای که از دست رفت

در وقت های تلف شده نیمه دوم بر روی ضد حمله بازیکنان فجر می توانستند به گل دوم هم برسند اما از این فرصت خوب نتوانستند استفاده کنند و سرانجام این بازی خوب با نتیجه یک بر صفر به سود فجر تمام شد.

تیم فجر شهید سپاسی در هفته ۲۲ این بازیها شنبه ۶ اسفند ماه در قزوین و در یک بازی سخت به مصاف تیم شمس آذر این شهر که در صدر جدول قرار دارد و فاصله زیادی با تیم دوم جدول دارد، می رود.

هم اینک در جدول رده بندی تیم شمس آذر قزوین با ۴۲ امتیاز همچنان در صدر قرار دارد و شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد، سایپا تهران با ۳۴ امتیاز دوم است و تیم های استقلال خوزستان، خیبر خرم آباد و فجر سپاسی شیراز هم با ۳۳ امتیاز به ترتیب در رده سوم تا پنجم جدول جای دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک ۱۷ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۲ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و سوم در سال ۱۴۰۲ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

تیم های خلیج فارس ماهشهر و چوکای تالش هم در انتهای جدول قرار دارند و خطر سقوط آنها را تهدید می کند هر چند تا پایان بازی ها هنوز ۱۲ دیدار باقی مانده است.