بازگشایی ورزشگاههای کشور ؛ درها در شیراز بسته است؟

بازگشایی ورزشگاههای کشور ؛ درها در شیراز بسته است؟

با وجود لغو ممنوعیت ورود تماشاگران به استادیوم ها در بازی های لیگ برتر، اما به نظر می رسد هواداران فوتبال شیراز نمی توانند تیمشان را در حساس ترین روزها از نزدیک تشویق کنند.

در روزهای گذشته صحبت‌هایی مبنی بر بسته شدن دوباره درب‌ ورزشگاه‌ها در شیراز بر روی هواداران مطرح شد. این تصمیم در حالی با واکنش‌های منفی بسیاری در فضای مجازی همراه بود که در هفته‌های گذشته هواداران در ورزشگاه‌های کشور حضور داشتند.

دلیل این تصمیم نیز رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در راستای دستورالعمل وزارت کشور عنوان شد. اما صبح روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، در توییتی نوشت که حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها بلامانع است.

اما در نامه ابلاغی سازمان لیگ فوتبال کشور به هیئت های فوتبال آمده است: در صورت عدم فروش بلیت الکترونیکی و استعلام تزریق دو دوز واکسن کرونا از سامانه الکترونیکی، باید از حضور تماشاگران به ورزشگاه جلوگیری شود.

بدین ترتیب و با توجه به اینکه در ورزشگاه حافظیه(محل برگزاری دیدارهای خانگی تیم فجرشهید سپاسی) سامانه فروش بلیت الکترونیکی وجود ندارد،  نماینده شیراز که روزهای سخت و حساسی را پشت سر می گذارد، از موهبت حضور تماشاگرانش در دو دیدار خانگی باقی مانده فصل، بی بهره خواهد بود.

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی که در منطقه سقوط جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد، در هفته بیست و  هشتم رقابت ها از ساعت ۲۰ پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در ورزشگاه حافظیه میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.