علت تغییر معاون سیاسی وزیر کشور

علت تغییر معاون سیاسی وزیر کشور
تغییر معاون سیاسی وزیر کشور

احمد وحیدی درباره تغییر معاونت سیاسی خود، گفت: معاون سیاسی بنده دکتر خرمشاد به علت کسالتی که داشتند و تداوم آن، خود اصرار داشتند که انجام‌وظیفه در این مسئولیت سنگین برایشان عملی نیست. به همین علت ما انتخاب جدیدی انجام دادیم و دکتر غلامرضا را به‌عنوان مسئول معاونت سیاسی برگزیدیم.

وی درباره محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی جدید خود اظهار کرد: ایشان تجربیات گسترده‌ای در حوزه مسائلی سیاسی دارند و در سال‌های گذشته مسئولیت‌های مختلفی را در سطح معاون وزیر داشته‌اند. همچنین هم نفس با سردار شهید سلیمانی بوده‌اند؛ بنابراین هم‌ظرفیت‌های شخصی ایشان و هم تجربیات مدیریتی و عملیاتی ایشان گران‌سنگ و خوب است.

وزیر کشور که با رادیو گفتگو، صحبت می‌کرد، هجمه رسانه‌های معاند در خصوص این تغییر را بی‌اهمیت دانست و متذکر شد: رسانه‌های خارجی همواره انتخاب یک فرد مثبت و مفید و توانمند در مسئولیت‌های سنگین را برنمی‌تابند و انتقاد می‌کنند هرچند برای ما ارزشی ندارند، چون معلوم است که آن‌ها به دنبال فهم عمیق از مسائل و انتخاب‌های ما نیستند.

وی افزود: آن‌ها تلاش می‌کنند هر چیزی را به‌عنوان یک دست‌مایه برای تبلیغ علیه نظام قرار دهند که بسیار کم‌ارزش و بی‌اهمیت هستند.