ظرفیت اماکن اقامتی این شهرستان تکمیل شد

ظرفیت اماکن اقامتی این شهرستان تکمیل شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گناوه گفت: همزمان با تعطیلات عیدسعید فطر و آخر هفته ، ظرفیت اماکن اقامتی شامل هتل ها و مهمان پذیرهای این شهرستان از گردشگران تکمیل شده است.

حمزه بهاگیر روز چهارشنبه افزود: باتوجه به ورود و اقامت حجم بالای مسافر نوروزی و گردشگرپذیر بودن این بندر، برنامه‌ریزی و پیش بینی لازم برای ارائه خدمات سفر در تعطیلات عید فطر و تابستان به هموطنان در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر اندیشیده شده بود.

وی اظهارکرد: کمپ گردشگری این اداره نیز در طول چندروز اخیر فعال و از مسافران پر شده است و تعداد زیادی نیز در خانه مسافرها اقامت کرده اند.

بهاگیر گفت: سرویس های بهداشتی و بوستان های شهر هم با برنامه ریزی به  عمل آمده توسط شهرداری فعال شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گناوه افزود: ساحل زیبا در کنار بازار تجاری و دیگر جاذبه‌های شهرستان، زمینه حضور گردشگران را در تعطیلات عید فطر و تابستان فراهم کرده است.

وی یادآورشد: ستاد خدمات سفر این شهرستان پس از ۲ سال تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، دوباره فعالیت خود را از چند ماه پیش از تعطیلات نوروز ۱۴۰۱  از سر گرفت.

شهرستان ۱۰۵ هزارنفری گناوه در تعطیلات نوروز امسال رتبه اول ورود گردشگران را به استان بوشهر با جمعیتی بیش از ۵ میلیون نفر  کسب کرد.