طرح عیدانه پلیس راهور برای ترخیص خودروهای توقیفی در هرمزگان

در اجرای این طرح شرایطی فراهم شده تا امکان ترخیص خودرو برای متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی با معرفی فرد دارای گواهینامه مجاز فراهم شود

طرح عیدانه پلیس راهور برای ترخیص خودروهای توقیفی در هرمزگان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان از اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای توقیفی (طرح عیدانه) در این استان خبرداد.

مجید صالح پور بیان داشت: به منظور صیانت از اموال مردم و تسهیل در امر ترخیص، امید آفرینی شهروندان، پلیس راهور استان هرمزگان برابر امریه سردار فرماندهی انتظامی استان تمهیدات و مشوق هایی را جهت ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی (طرح عیدانه )از چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه تا پایان اسفندماه به صورت ویژه اجرایی خواهد کرد.

وی افزود: مالکان یا وکیل قانونی آنان و متصرفان وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت می توانند از امروز با مراجعه به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اذعان داشت: شعب ستاد ترخیص تا ساعت ۱۶۰۰ پاسخگوی درخواست های سیستمی واصله شهروندان (اینترنتی و ارسالی دفاتر پلیسی +۱۰)در کوتاهترین زمان خواهند بود.

صالح پور تصریح کرد: ارائه خدمات به متصرفین قانونی وسایل نقلیه فاقد دستور قضائی برابر روش های ابلاغی در دستورالعمل ترخیص فوق العاده خودرو و موتور سیکلت های رسوبی با اخذ تعهد در محل دفاتر پلیس+۱۰ و رعایت ضوابط مربوطه در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول انتظامی از ایجاد شرایط تقسیط جرائم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله خبر داد و گفت: ایجاد امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث و اخذ تعهد عدم تردد در معابر عمومی فراهم شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در پایان از دیگر مشوق های این طرح به عدم الزام به تسویه عوارض شهرداری، طرح ترافیک و عوارض آزاد راهی اشاره کرد و اظهار داشت: در اجرای این طرح شرایطی فراهم شده تا امکان ترخیص خودرو برای متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی با معرفی فرد دارای گواهینامه مجاز فراهم شود.