شیوه عجیب سرقت بنزین جان سارقان را گرفت

شیوه عجیب سرقت بنزین جان سارقان را گرفت
هنوز بوی بنزین محوطه بلوار را فرا گرفته است

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی سیرجان گفت: حفاری کانال زیرزمینی به‌سمت لوله انتقال بنزین در حوالی نجف‌شهر موجب مرگ دو نفر شد.

نبی‌الله حیدرپور رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی سیرجان اضافه کرد: در پی گزارش یک مورد گاز گرفتگی و همچنین استشمام بوی بنزین در فاز ۴ نجف شهر، نیروهای آتش نشانی و امدادی در محل حاضر شده و پس از بررسی‌های اولیه جسد بی‌جان یک نفر را کشف کردند.

حیدرپور افزود: در بررسی‌های بعدی مشخص شد افرادی با حفر کانال زیرزمینی از داخل یک زمین محصور، در حال نزدیک شدن به خطوط لوله انتقال مواد نفتی و سوختی بودند که با نشت لوله و مواد سوختی در زیرزمین دچار گازگرفتگی شده که جسد بی‌جان یک نفر شب گذشته کشف شد و صبح امروز نیز جسد نفر دوم کشف و به پزشک قانونی تحویل شد.

در همین رابطه مجتبی پورمحسنی مسئول امور فنی شهرداری نجف‌شهر نیز گفت: این دو نفر با نیت سرقت بنزین از لوله انتقال به مخازن سیرجان، زمینی محصور را در بولوار آیت الله کاشانی نجف‌شهر با بهانه جمع‌آوری ضایعات اجاره می‌کنند که شب گذشته جهت اجرای نیت خود و سرقت بنزین قریب به ۵۰ متر کانال زیرزمینی حفر کرده تا اینکه به لوله بنزین دست یافتند و گاز بنزین جان هر دو نفر را گرفت.

او در خصوص خطرات احتمالی این حادثه عنوان کرد: شرکت خط لوله سیرجان صبح امروز ایمنی لازم را در این زمینه انجام داده است و در حال حاضر هیچگونه نشتی نداریم اما هنوز بوی بنزین محوطه بلوار یاد شده را گرفته است و منتظر هستیم از طریق مراجع ذیربط دستور پرکردن کانال زیرزمینی ایجاد شده صادر و در این زمینه هم اقدام شود.

خط لوله انتقال مواد سوختی از بندرعباس به سیرجان و رفسنجان می‌رسد.