شیراز سال گذشته با کمترین تنش بی‌آبی مواجه بود

شیراز سال گذشته با کمترین تنش بی‌آبی مواجه بود

مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب شیراز مدعی شد که سال گذشته در این کلانشهر با کمترین تنش ناشی از بی‌آبی مواجه بودیم.

علی نوروزی گفت: با توجه به اقدامات اجرایی شده توسط آبفا، سال ۱۴۰۰، در محدوده تحت مدیریت شرکت آبفای شیراز شاهد کمترین میزان تنش آبی نسب به سال‌های قبل از آن بودیم.

به نقل از روابط عمومی آبفا شیراز، نوروزی با بیان اینکه سال گذشته تماس‌های اتفاقاتی شرکت آبفای شیراز حدود ۷۰ درصد کاهش داشت، گفت: این آمار براساس تعداد تماس‌های ورودی در ماه‌های پرتنش سال ۱۴۰۰ و مقایسه آن با تعداد تماس‌های مدت مشابه سال ۱۳۹۹، محاسبه شده است.

نوروزی با طرح این موضوع که شاهد ارتقاء کیفی خدمات ارائه شده از سوی شرکت آبفای شیراز طی سال گذشته بودیم، گفت: با توجه به آمارها، سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل از آن، میزان رضایت‌مندی مشترکین نسبت به نحوه عملکرد و خدمت گذاری بیش از ۹۵ درصد افزایش داشته که این آمار مرهون عملکرد مجموعه و پیگیری‌های مجدانه از سوی مدیر واحد نسبت به درخواست‌های ثبتی است.

این مقام مسئول در آبفای شیراز همچنین گفت: طی سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۰۰ مورد گزارش‌ پیرامون مسائل مرتبط با آب و فاضلاب اعم از مصرف بی‌رویه آب، نصب انشعاب غیرمجاز، هدر رفت آب و ... ثبت‌ شد که همه گزارش‌ها به شکل هفتگی به معاونت درآمد و مشترکین ارائه و منجر به کسب بیش از پیش اعتماد مشترکان و رصد و کنترل بهتر در محدوده تحت پوشش شده است.

مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان آبفا شیراز با یادآوری اینکه مرکز پاسخگویی ۱۲۲، مسیر اصلی ارتباط با شهروندان است، گفت: درگاه‌های ارتباطی مشترکین با مرکز پیام ارتباطات مردمی، شامل شماره شناسه سه‌رقمی ۱۲۲، سر شماره پیامکی ۳۰۰۰۸۲۴۹، وب‌سایت ۱۲۲.abfa-shiraz.ir، ایمیل ۱۲۲@abfa-shiraz.ir و دورنگار اختصاصی با شماره ۳۶۲۸۰۰۰۲ است.

نوروزی در مورد کیفیت پاسخگویی اپراتورها در ارتباط با مشترکین نیز گفت: در راستای نیل به اهداف و ارتقاء سطح کیفیت در امر خدمت‌رسانی جلسات متعدد آموزشی حول محور تکنیک فن بیان و ارتباط با مشترک، توسط اساتید برگزیده و منتخب کشوری با همکاری معاونت ‏منابع انسانی برای اپراتورها برگزار و ماحصل آن موجب افزایش رضایت‌مندی مشترکین و ارتقاء کیفیت کار شد.