شکایت از تاسیسات گردشگری را به کجا گزارش دهیم؟

شکایت از تاسیسات گردشگری را به کجا گزارش دهیم؟

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: شکایت از تاسیسات گردشگری را به ۰۹۶۲۹ گزارش دهید.

امیر ارجمند با اشاره به نظارت بر تاسیسات گردشگری استان، اظهار کرد: با توجه به نظارت‌های انجام‌ شده از تاسیسات گردشگری استان، از ابتدای امسال ۱۰ مورد تشویق به دلیل خدمات‌دهی مناسب به گردشگران نوروزی و ۳۱ مورد تذکر به دلیل نقص در این خدمات صادر شده است.

وی با بیان اینکه مجموع بازدیدهای نظارتی ۲۱۱ مورد بوده است، افزود: تیم‌های نظارتی با دقت خاص واحدهای اقامتی استان را مورد ارزیابی قرار دادند که تعدادی از موسسات و تاسیسات گردشگری در فهرست واحدهای قابل تشویق قرار گرفته و در موارد مشاهده نواقص، تذکرات لازم داده‌ شده است.

این‌ مسئول با تاکید بر حفظ سلامت شهروندان و گردشگران و مسافران در تعطیلات نوروزی،  گردشگران می‌توانند شکایت و نارضایتی خود را از تأسیسات گردشگری به سامانه ۰۹۶۲۹ اعلام کنند تا در اسرع وقت از سوی کارشناسان مربوطه رسیدگی شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های معاونت میراث‌فرهنگی، توجه به موضوع معرفی آثار فرهنگی و تاریخی ایران است که در برنامه‌ای با عنوان نوروزگاه با میراث جهانی ایران، پخش آنلاین و زنده در تلویزیون اینترنتی طراحی شده و در حال اجرا در پایگاه‌های جهانی است.