شوك معكوس به فجر

فجر سپاسي صفر - شهر خودرو يك

شوك معكوس به فجر
دیدار فجرسپاسی با پدیده مشهد

علي جمشيدپور - خبرجنوب / در آخرين ديدار از هفته بيست و دوم ليگ برتر در ورزشگاه حافظيه شيراز، فجر شهيد سپاسي ميزبان شهر خودرو مشهد بود.

اين ديدار كه نبرد پايين نشينان جدول بود با نتيجه يك بر صفر  به سود شهر خودرو به پايان رسيد.

حساسيت اين بازي براي تيم هايي كه در خطر سقوط هستند باعث شده بود تا از زيبايي اين بازي كاسته شود.

در نيمه اول زرد پوشان شيرازي که با برکناری علی اصغر کلانتری سرمربی خود و جایگزینی مهرزاد معدنچی دنبال وارد کردن شوک به تیم بودند، با برتري بيشتري نسبت به شهرخودرويي ها بازي كردند اما موفق نشدند دروازه حريف را باز كنند.

در اين نيمه بازي بيشتر روي هوا بود و همچنان كيفيت چمن اجازه نمي داد تا هر دو تيم تاكتيك خود را بر روي زمين اجرا كنند.

عکاس: مهدی آراسته

در نيمه مربيان بازي كمي متفاوت دنبال شد. مشهدي ها كه مي ديدند زردپوشان شيرازي علاقه اي به كسب سه امتياز ندارند و با ترس بازي مي كنند، ميل هجومي بيشتري از خود نشان دادند و در بيشتر دقايق اين نيمه سعي بر گشودن دروازه فجر داشتند.

در دقايق پاياني بازي چندين موقعيت نصيب فجري ها شد كه با بي دقتي از دست رفت و در حساس ترين اتفاق اين ديدار در دقايق تلف شده بازي، مشهدي ها بر روي يك ضد حمله صاحب يك ضربه پنالتي شدند و مجتبي بيژن كاپيتان شهر خودرو با يك ضربه محكم توپ را به تور دروازه فجر چسباند و موفق شد از اين ديدار حساس برنده خارج شود.

در حاشیه

مهرزاد معدنچی سرمربی موقت تیم فجر شهید سپاسی که به جای علی اصغر کلانتری بر روی نیمکت زردپوشان شیرازی می نشیند، در کنفرانس خبری بعد از بازی و در سالن کنفرانس درجمع خبرنگاران حاضر نشد تا اصحاب رسانه بالاجبار در میکسدزون برای شنیدن صحبت های او حضور پیدا کنند.

دیگر نتایج :

هوادار 1 - مس رفسنجان 1

تراکتور 1 –  فولاد 2

ذوب آهن 4 - آلومینیوم اراک  صفر

گل گهر صفر – پیکان صفر

نساجی مازندران 1 – سپاهان 3

نفت مسجد سلیمان 1 – پرسپولیس 2

استقلال 1 – صنعت نفت آبادان صفر