شهردار منتخب شیراز: حمایت بیشتری از تیم فجر سپاسی خواهیم داشت

شهردار منتخب شیراز: حمایت بیشتری از تیم فجر سپاسی خواهیم داشت

شهردار منتخب شیراز با اشاره به حمایت‌هایی که تاکنون شورای اسلامی شهر و شهرداری این کلان‌شهر از تیم فوتبال فجر شهید سپاسی داشته است، اعلام کرد: حمایت‌های مدیریت شهری از این تیم گسترش خواهد یافت.

به گزارش دریافتی روز دوشنبه، محمد حسن اسدی این سخنان را در دیدار مشترک مدیران شهری و فرمانده سپاه فجر استان فارس با مدیرعامل، سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بیان کرد.

شهردار منتخب شیراز در این آیین که با حضور سرپرست شهرداری این کلانشهر برگزار شد، افزود:‌ سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس با باور و اعتقاد و به‌عنوان یک اولویت و فراتر از مسؤولیت، پای‌کار تیم فجر شهید سپاسی آمده و این به همه مسئولان انگیزه بیشتری می‌دهد که حمایت بیشتری از این تیم داشته باشند و علاوه بر ظرفیت‌های موجود شهری و استانی سایر ظرفیت‌ها را نیز پای‌کار آورند.

وی با بیان اینکه بازی فراز و فرود دارد و باید روند روبه‌ جلو ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد: ما به این تیم و عوامل آن افتخار می‌کنیم و هرکدام از شما یک سفیر و الگو برای جوانان هستید و این وظیفه حمایتی ما را دوچندان می‌کند.

فرمانده سپاه فجر فارس نیز در این دیدار با تبریک بُرد بازی گذشته این تیم، به دیدار اخیر خود با این تیم اشاره و اظهار کرد: وظیفه خودم می‌دانم برد هفته گذشته را تبریک بگویم و خدا را شاکرم که به باور رسیدید و نتیجه مطلوبی را دریافت کردید.

سردار یدالله بوعلی با اظهار قدردانی از همه عوامل تیم، بیان کرد: این باور در زمین باوجود شرایط سخت به وجود آمده است و امیدواریم این روند روبه‌جلو و مطلوب ادامه پیدا کند.

وی همچنین به دیدار اخیر خود با شهردار منتخب شیراز اشاره و عنوان کرد: شهردار منتخب در این دیدار ابراز علاقه برای ورود و حمایت از تیم فجر شهید سپاسی به‌عنوان یکی از مسؤلیت‌های شهرداری شیراز داشت که مورد استقبال قرار گرفت.

در ادامه این بازدید که در حاشیه تمرین تیم فجرشهید سپاسی انجام شد، محمدحسین مفتاحی مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز نیز با تقدیر از نگاه و دلسوزی فرمانده سپاه فجر فارس به این تیم به بازسازی آن اشاره کرد و گفت: در گام اول به بازسازی رده‌ها به‌عنوان پشتوانه‌ای برای این تیم پرداختیم.

وی با بیان اینکه برخی ملی‌پوش‌ها بازیکنان سابق فجر سپاسی هستند، خاطرنشان کرد: پیوستگی ابعاد شخصیتی و اخلاقی در کنار ابعاد جسمی، فنی و ورزشی برای ما اهمیت بسزایی دارد و در بازسازی تیم از جذب مربی خوش‌نام با روشن‌ترین سابقه گرفته تا جذب بازیکنان و کادر فنی، به این اصل توجه کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: اگر این تیم حمایت نشود قصه تلخ حذف تیم‌های این شهر تکرار می‌شود.

مهدی رجب‌زاده سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز نیز با تقدیر از فرماندهی سپاه فجر فارس و حمایت‌های وی، بیان کرد: ما سعی کردیم خارج از بحث و حواشی و مشکلات، این مجموعه را با کادر و بازیکنانی سالم جلو ببریم.

وی با گلایه‌ از وعده‌هایی که پیش‌ازاین برخی مسئولان داده و به آن عمل‌نکرده‌اند، خواستار حمایت مادی و معنوی به این تیم شد و بیان کرد: این تیم، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ چراکه افق دید ما تنها برای صعود نیست و باید به یک تیم مدعی در سطح کشور تبدیل شود.

محمدحسن اسدی در هشتادمین جلسه شورای شهر شیراز که ۱۲ شهریور ماه جاری برگزار شد از سوی اعضای این نهاد بعنوان بیست و چهارمین شهردار شیراز انتخاب شد.

احسان اصنافی آخرین شهردار شیراز بود که ۲۲ مردادماه ۱۴۰۰ بعد از کش و قوس فراوان از این سمت استعفاء و به کارش پایان داد و سعید مصفا از سوی شورا بعنوان سرپرست شهرداری منصوب شد.