شهدای حمله تروریستی شیراز در صحن شاهچراغ(ع) آرام گرفتند

با حضور اقشار مختلف مردم، وزیر آموزش و پرورش، مقام‌های ارشد نظامی، استاندار و مدیران استانی فارس و شهرستان شیراز، مراسم تدفین پیکرهای پاک و مطهر ۶ تن از شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، در میان حزن و اندوه خانواده ها، مسئولان استانی و نوحه خوانی و سینه زنی مردم شیراز تشییع و به خاک سپرده شد.

نماز این شهیدان به امامت آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز اقامه و پس از آن پیکر مطهر این شهدا در خانه ابدی خود در جوار بارگاه مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، آرام گرفت.

در این مراسم پیکرهای مطهر شهیدان زهرا اسمعیلی فرزند آقاجان، علیرضا و آرشام سرایداران، مجتبی ندیمی، حسن‌علی‌ پورعیسی فرزند محمداسماعیل و محمدرضا کشاورز، در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به خاک سپرده شدند.

پیکرهای مطهر ۱۱ تن از شهدای حمله تروریستی به شاهچراغ(ع) روز شنبه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و به شکلی باشکوه، در مسیر میدان امام حسین(ع) تا بارگاه احمدبن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.

روز گذشته پیکرهای پاک این شهدا به مشهد مقدس منتقل و با حضور مردم در حرم رضوی مراسمی وداع و گرامیداشت این شهدا برگزار شد.

در این حمله تروریستی، ۱۳ تن از خدام و زوار حرم احمدی و محمدی به فیض شهادت رسیدند که پیکرهای پاک شهیدان سید فریدالدین معصومی و احسان مرادی پیش از این برای تشییع و خاکسپاری به تهران و همدان منتقل شده بود.