سه بازیکن جدید به تیم فجر سپاسی پیوستند

سه بازیکن جدید به تیم فجر  سپاسی  پیوستند

مدیر رسانه این باشگاه فجر روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: حمید ملکی مدافع چپ پای فصل گذشته تیم مس شهر بابک با عقد قراردادی به فجر سپاسی شیراز پیوست، او به همراه تیم  ذوب آهن اصفهان ‌سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و در این بازیها هم چهار پاس گل داده است.

‌حسین عمادی ادامه داد: همچنین  رسول بهاروندی دیگر بازیکن فصل گذشته مس شهر بابک کرمان است که به تیم اضافه شد، بهاروندی سابقه بازی در پیکان تهران ، برق نوین شیراز، قشقایی شیراز و فجرسپاسی را در کارنامه دارد.

وی اضافه کرد:حامد بحیرایی  دیگر بازیکن جدید فجراست که سابقه بازی با تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا ، تیم ملی جوانان و تیم قشقایی شیراز را دارد.

عمادی بیان داشت : سعید زارع بازیکن فصل گذشته تیم ، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد و همچنین امیرحسین ریاستی بعنوان مربی دروازه بان ها  که فصل گذشته در تیم قشقایی مربیگری می کرد به کادر فنی اضافه شد.

فجری ها پس از سقوط از لیگ برتر برای حضوری پر قدرت در لیگ دسته یک تاکنون دست به تغییراتی اساسی زده اند و این امیدواری وجود دارد که این تیم بدون حاشیه همان معضلی که گریبان فجر سپاسی در لیگ برتر را گرفت، در این فصل حضوری موفق داشته باشند و پای دلال ها هم از این باشگاه بریده شده است.

ابتدا پس از اینکه محمد حسین مفتاحی فرد به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه منصوب شد با چند مربی شیرازی همچون، اصغر اکبری، جمشید غدیری، مهرداد شکاری و مهدی رجب زاده مذاکره و برنامه انها را گرفتند.

در نهایت قرعه به نام مهدی رجب زاده کاپیتان اسبق فجر رقم خورد تا این مربی در دومین تجربه پس از حضور در تیم قشقایی شیراز،سکان تیم فجر را بر عهده بگیرد.

تیم های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز به عنوان نماینده  فارس در لیگ دسته یک حضور دارند و تیم ایمان سبز هم در دسته دوم کشور است.

اما تیم قشقایی شیراز دیگر نماینده استان فارس در لیگ دسته است، هنوز تکلیف سرمربی و بازیکنان این تیم برای فصل جدید مشخص نشده است.

رقابت های جدید لیگ دسته اول کشور قرار است از مرداد ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم برگزار شود.