واژگونی یک اتوبوس با تمام مسافران در محور دهدز

واژگونی یک اتوبوس با تمام مسافران در محور دهدز

فرماندار شهرستان دزپارت از سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافربری به درون دره با 3 کشته و 27 زخمی خبر داد.

مجید رحمانی فرماندار شهرستان دزپارت عصر امروز در ایذه اظهار کرد: عصر امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری که در حال حمل و نقل گردشگران در منطقه گردشگری زراس در ۵ کیلومتری شهر دهدز بود به درون دره سقوط کرد.

وی با بیان اینکه دلیل حادثه در دست بررسی است ولی بررسی‌های مقدماتی خطای راننده را نشان می‌دهد افزود: تاکنون که روند رسیدگی به حادثه دیدگان در حال انجام است در این حادثه سه نفر شامل دو مرد و یک زن کشته و 27 نفر مصدوم شدند. 

فرماندار شهرستان دزپارت با اشاره به سختی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته توسط نیروهای امدادی حاضر در محل عنوان کرد: به‌دلیل قرار گرفتن و واژگونی اتوبوس در عمق دره و گیر افتادن چند نفر از سرنشینان در زیر آن، کار خارج کردن اتوبوس، اجساد و مجروحان با سختی‌های زیادی صورت گرفته و تلاش‌ها در حال انجام است.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهوازگفت: مصدومان این حادثه توسط ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان‌های ایذه و دهدز اعزام شدند.

شرهانی افزود: همه بیمارستان‌ها برای پذیرش مصدومان در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه با بیان اینکه چهار تیم امداد و نجات هلال احمر در محل حادثه در حال امدادرسانی هستند، افزود: دو مسافر گرفتار شده در زیر کابین اتوبوس به همت نجاتگران رهاسازی شدند و عملیات امداد و نجات در زیر بارش شدید باران ادامه دارد.