سرمربی فجرسپاسی: جسورانه بازی کردیم

کلانتری: آلومینیوم به دنبال قهرمانی است!

سرمربی فجرسپاسی:  جسورانه بازی کردیم

سرمربی تیم فجرسپاسی با وجود شکست از بازی شاگردانش مقابل تیم آلومینیوم ابراز رضایت کرد. زردپوشان شیراز که تا پیش از بازی امروز ، 7 امتیاز از 9 امتیاز کسب شده اش در این فصل را در بازی های خارج از خانه به دست آورده بود، اراک را با شکست یک بر صفر دست خالی ترک کرد. صحبت های علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فجر در نشست خبری پس از این بازی را بخوانید:

در نیمه اول شجاعانه بازی کردیم

این سه امتیاز را به آلومینیوم تبریک می گویم و امیدوارم که این روندشان ادامه داشته باشد. می دانستیم که بازی سختی داریم. این سختی برای هر دو تیم بود. تیم خیلی ساده ای نبودیم که بیاییم و ببازیم. مخصوصاً در نیمه اول بچه های ما بازی پایاپای و شجاعانه ای را انجام دادند. دنبال دفاع کردن در زمین خودمان و کسب یک امتیاز نبودیم. یک شکلی بازی کردیم که به بچه ها تبریک می گویم. از جلو پرس کردیم و موقعیت هایی هم داشتیم.

در بخش تهاجمی خیلی خوب عمل نکردیم

نیمه اول، نیمه خیلی خوبی بود و ما با توجه به کیفیت خوب زمین پاس های زیادی را رد و بدل کردیم. این کار را متاسفانه در زمین خودمان نمی توانیم انجام دهیم. در 15 دقیقه اول نیمه دوم تیم آلومینیوم با تغییر سیستمی که انجام داد ما را تحت فشار قرار گذاشت. برای جلوگیری از این اتفاق ما هم تغییر سیستم داده و کار را متعادل کردیم. عدم یارگیری بازیکنان ما یکی دو موقعیت خوب به آنها داد. به هر حال شکست خوردیم. مواردی داشتیم که در یک سوم تیم آلومینیوم موقعیت هایی داشتیم که باید بهتر عمل می کردیم. درکل در بخش تهاجمی  خوب عمل نکردیم.

آلومینیوم با این شرایط به دنبال قهرمانی است

بچه های ما امروز اعتماد به نفس خود را با بازی خوب مقابل تیم صدرنشین آلومینیوم نشان دادند. آلومینیوم با این شرایطی که دارد به دنبال قهرمانی است و بازیکنان ما توانستند یک بازی اصولی مقابل این تیم انجام دهند. ولی در یک سوم حمله چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم می توانستیم بهتر عمل کنیم. البته این به خود ما بر می گردد و باید در تمرینات این مشکل را حل کنیم.

شرایط نیمه دوم عادی بود

جریان بازی در نیمه اول به گونه ای بود که ما اصلا دفاع نکردیم. ما جسورانه بازی کردیم. یکی از مواردی که از بچه ها خواسته بودیم، پاس کاری متعدد بود که آن را انجام دادیم. شرایط نیمه دوم هم عادی بود و حریف برای عبور از سد محکمی که مقابلش بود، تغییر تاکتیک داد. به نظرم ضعف ما در این بود که از موقعیت هایمان خوب استفاده نکردیم.