سرقتی عجیب با اره برقی

سرقتی عجیب با اره برقی

سرپرست اداره برق شهرستان چُرام در کهگیلویه و بویراحمد از سرقتی عجیب در یکی از مناطق این شهرستان خبر داد.

سید حسن باقراصل در حاشیه بازدید از این اتفاق، با بیان اینکه در یکی از مناطق حاشیه ای این شهرستان در بامداد روز سیزدهم شهریورماه امسال ۱۱ پایه چوبی برق فشار متوسط با اَره برقی بریده شده و ۶ دستگاه ترانسفورماتور نیز به سرقت رفت، گفت: ۱۱ پایه چوبی برق فشار متوسط یکی از روستاهای حاشیه ای شهر چرام که جمعیت خانواری آنها به حدود ۹۰ خانوار می رسد با اَره، توسط فرد یا افراد نامعلومی و بصورتی عجیب و شگفت آور، بُریده شده بودند.

وی با بیان اینکه سیم های برق این شبکه برق رسانی، آلومینیوم بوده و توسط سارق یا سارقان بطور کامل جمع آوری و به سرقت رفته است، اظهار کرد: متاسفانه شش دستگاه ترانسفورماتور نیز در شب گذشته و چند شب پیش هم در این منطقه و برخی از مناطق دیگر شهرستان چُرام به سرقت رفته است.

سرپرست اداره بر ق شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان خسارات ریالی وارده به شبکه های توزیع نیروی برق از سوی سارقان در این سرقت را بیش از یک میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: دلیل یا دلایل این سرقت ها  نامعلوم است.

گفتنی است که شهرستان چُرام از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که با یاسوج مرکز این استان حدود ۲۰۰ کیلومتر فاصله دارد.ا ین شهرستان بیش از ۱۵ هزار اشتراک برق دارد.