مشکلات شیراز را حل کنند الحاق صدرا پیشکش!

مشکلات شیراز را حل کنند الحاق صدرا پیشکش!

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا در واکنش به سخنان یکی از اعضای شورای شهر شیراز در خصوص الحاق شهر صدرا به عنوان منطقه ویژه به شهرداری شیراز گفت: لطفا به فکر رفع مشکلات زیاد حاشیه‌های کلانشهر شیراز باشید.

مهدی کشاورزی ضمن انتقاد از سخنان این عضو شورای شهر شیراز، عنوان کرد: نباید بدون کارشناسی و شتابزده حرف بزنیم و به دنبال جوسازی باشیم.

کشاورزی با بیان اینکه کلانشهر شیراز در مناطق گویم ودوکوهک که تازه به این شهر الحاق شده هنوز مشکلات زیادی دارد، گفت: استقلال واقعی شهر صدرا از کلان شهر شیراز می‌تواند بصورت اساسی به رفع مشکلات کمک کند نه الحاق آن به کلانشهری که خودش با مشکلات زیادی روبرو است.

کشاورزی عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم این عضو شورای شهر شیراز بازدیدی از محلاتی مانند سهل‌آباد، مهدی‌آباد، کوشک میدان، پای‌کُتا، شیخ‌علی چوپان، دِه‌پیاله و شهرک سعدی و... داشته باشد تا مشکلات را از نزدیک حس کند.

عضو شورای شهر صدرا با اشاره به دلایل عقب ماندگی این شهر جدیددر برخی حوزه‌ها خاطرنشان کرد: متاسفانه سرانه اعتباری شهر صدرا بعنوان یکی از شهرهای شهرستان شیراز در حوزه‌های بهداشت، فرهنگی، ورزشی، آموزش و. در سال‌های گذشته به میزان لازم به آن اختصاص داده نشده است.

او خاطرنشان کرد: شورای شهر صدرا با وحدت و انسجام با برنامه ریزی منظم بصورت کوتاه، میان و بلند مدت با کمک مدیران ارشد استانی گام‌های خوبی در یکسال گذشته برداشته است.

کشاورزی با تشکر از همکاری مدیران استانی به ویژه استاندار فارس طی یکسال گذشته، افزود: برنامه‌ها اجرایی منظمی برای برون رفت از مشکلات در شهر صدرا در حال اجراست.