ستاره فرانسوی پاریس، جام جهانی را از دست داد

ستاره فرانسوی پاریس، جام جهانی را از دست داد

قهرمان جهان، یک بازیکن دیگر خود را از دست داد. پرسنل کیمپمبه که از ناحیه تاندون آشیل پا دچار مصدومیت شده بود، سرانجام جام جهانی قطر را از دست داد. فدراسیون فوتبال فرانسه با اطلاعیه ای رسمی، اعلام کرد که اکسل دیساسی، مدافع موناکو، جانشین بازیکن پاریسی خواهد شد.

فدراسیون فوتبال فرانسه در بیانیه‌ای که صبح امروز دوشنبه در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرد، انصراف پرسنل کیمپمبه، مدافع پاریسی را برای حضور در جام جهانی قطر اعلام کرد. اکسل دیساسی، مدافع و کاپیتان دوم موناکو، قرار است امروز در کلرفونتین به سایر اعضای تیم ملحق شود. این می تواند پاداش عملکرد خوب او در یک سال گذشته و زیر نظر فیلیپ کلمنت باشد.

پرسنل کیمپمبه که به اندازه کافی پس از مصدومیت بهبود نیافته، تصمیم گرفت در جام جهانی شرکت نکند. این تصمیم صبح امروز و و پس از تبادل نظر بین دیدیه دشان، کیمپمبه و پزشک تیم ملی فرانسه یعنی دکتر فرانک لو گال گرفته شد.

اکسل دیساسی در حالی راهی جام جهانی می شود که او هرگز حتی یک بازی ملی را برای فرانسه انجام نداده است. او در پایان سال 2022 و در اولین تورنمنت بزرگ خود با تیم ملی کشورش شرکت خواهد کرد.

این مدافع 24 ساله که فصل خوبی را در موناکو سپری کرده، به بازیکنان دیگری مانند محمد سیماکان، پیر کالولو، بنوا بادیاشیل، کلمنت لنگله یا حتی کورت زوما ترجیح داده شد، که اخیراً در طول رقابت‌های مختلف فرانسه از سوی دیدیه دشان به تیم ملی دعوت شده بود.

حالا و با اعلام غیبت پرسنل کیمپمبه در فاصله کمتر از یک هفته مانده به آغاز جام جهانی قطر سوال جدیدی را ایجاد می کند: چه کسی با رافائل واران، ترکیب خط دفاع مرکزی فرانسه را تشکیل خواهد داد؟ پس از پل پوگبا و انگولو کانته، حالا پرسنل کیمپمبه نیز جام جهانی را از دست داده است.