سانحه رانندگی در کمربندی یاسوج ۲ کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت

سانحه رانندگی در کمربندی یاسوج ۲ کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت
شهروندان با دقت بیشتری رانندگی کنند

رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت:حادثه انحراف از مسیر خودرو پژو ۴۰۵ و برخورد با تیر چراغ برق در کمربندی یاسوج ۲ کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

جهانبخش وحدت نژاد افزود: در این حادثه که حوالی چنارستان در ساعت ۱۲و۳۸دقیقه امروز چهارم اسفند به مرکز پیام اورژانس یاسوج گزارش شد ۲ مرد بین سنین ۲۰ تا ۲۵ سال جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵شهرک صنعتی و ۵شهری به محل حادثه اعزام شدند، افزود: متاسفانه به علت شدت جراحت های وارده 2 نفر از سرنشینان خودرو در دم جان باختند.

رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ۲ مصدوم این حادثه که مرد و در سنین ۲۰ تا ۳۰ سال بودند توسط آمبولانس های اعزامی، به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

وحدت نژاد با اشاره به اینکه امدادگران برای یکی از مصدومان حادثه رانندگی جاده کمربندی یاسوج در محل لوله گذاری ریه انجام دادند ابراز کرد: حال این مصدوم وخیم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه عصر روز گذشته نیز بر اثر سانحه رانندگی در محور ارتباطی پاتاوه به دهدشت ۲ نفر کشته و ۲ نفر مصدوم شدند از شهروندان خواست تا با دقت بیشتری رانندگی کنند.