سازمان‌های فارس باید تا پایان ۱۴۰۱ تمام الکترونیک شوند

سازمان‌های فارس باید تا پایان ۱۴۰۱ تمام الکترونیک شوند

استاندار فارس گفت: همه دستگاه‌ها و سازمان‌های استان ‌ها موظف هستند تا پایان ۱۴۰۱ خدمات خود را تمام الکترونیک ارائه دهند.

محمدهادی ایمانیه در سومین جلسه شورای راهبری استان فارس، بیان کرد: این شورا با هدف چابک تر شدن فعالیت‌های سازمان‌ها و ایجاد رضایتمندی بیشتر برای شهروندان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه سه مصوبه کاربردی بررسی شد و به تصویب رسید، گفت: بر اساس اولین مصوبه همه دستگاه ها و سازمان‌های استان فارس موظف شده اند تا پایان بهمن ماه برنامه زمان بندی شده ایی که بر اساس آن تا پایان ۱۴۰۱ خدمات خود را تمام الکترونیک ارائه دهند.

استاندار فارس بیان کرد: این اقدام علاوه بر ایجاد بهره وری بیشتر رفت و آمد شهروندان را کاهش داده و موجب رضایتمندی می‌شودتجدید نظر در ارزیابی عملکرد سازمان‌ها و ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف از دیگر موضوعات مورد بررسی در این جلسه بودایمانیه در ادامه افزود: شاخص‌های سنجش و ارزیابی باید واقعی تر و کارآمد تر و به واقعیت نزدیک تر شود.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها گلایه‌ای از برخی دستگاه‌های اجرایی در خصوص عدم پاسخگویی به موقع به استعلام‌ها دارند، گفت: در این جلسه مصوب شد دستگاه‌ها تا پایان سال پاسخ استعلام‌های مربوطه را از طریق سیستم شهرداری ارسال کنند.