ساخت جاده گردشگری و ساحلی وفاق کنگان سرعت می‌گیرد

جاده وفاق از پروژه‌های کلیدی و حیاتی در 2 شهرستان دیر و کنگان است

ساخت جاده گردشگری و ساحلی وفاق کنگان سرعت می‌گیرد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر، تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی را در اولویت برنامه‌ها دانست و اظهار داشت: در این راستا اعتبارات لازم برای تکمیل این طرح‌ها مصوب شده است.

محسن پاپری از تخصیص اعتبارات مصوبه هیئت دولت در سفر استانی رئیس جمهور خبر داد و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی در دهه فجر امسال طرح‌های عمرانی، تولیدی و اشتغال‌زایی مهمی افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از تسریع اجرای طرح جاده گردشگری و ساحلی وفاق در جنوب استان خبر داد و گفت: در این راستا 38 میلیارد تومان به پروژه جاده وفاق جنوب بوشهر ابلاغ شده که 10 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

پاپری با اشاره به پرداخت 2.5 میلیارد تومان به این طرح تصریح کرد: 21 میلیارد تومان دیگر از مصوبه سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در تعهد شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی‌های پارس بوده که تا دو ماه آینده قول پرداخت آن داده شد.

وی با اعلام رضایت از پیشرفت فیزیکی پروژه جاده وفاق افزود: جاده وفاق از پروژه‌های کلیدی و حیاتی در 2 شهرستان دیر و کنگان است که از پیشرفت پروژه رضایت داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر ادامه داد: ساخت پل واقع در این پروژه بسیار مهم است که تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

پاپری بیان کرد: بخشی از این مسیر در شهرستان کنگان آسفالت شده و بخشی در شهرستان دیر زیرسازی شده که روند آن کند است و باید کمک کنیم‌ تا در انجام این پروژه تسریع شود.

وی از پیمانکار پروژه جاده وفاق خواست که در اجرا و تکمیل آن تسریع کنند.