زمین خواری ۲۵۰ میلیاردی در خوزستان

زمین خواری ۲۵۰ میلیاردی در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از آزاد سازی ۵ هزار متر مربع از اراضی ملی متصرف شده توسط زمین خواران به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال در اهواز خبر داد.

سردار  سید محمد صالحی گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با جرایم اقتصادی، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی، موفق به کشف یک فقره تصرف غیر قانونی به متراژ ۵ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان اهواز شدند.

به گفته فرمانده انتظامی خوزستان طی تحقیقات به عمل آمده توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی مشخص شد متهم بدون هیچ گونه مجوزی، اقدام به تصرف غیر قانونی اراضی ملی کرده که پس از هماهنگی با مقام قضائی او را دستگیر کردند.

صالحی می گوید: کارشناسان ارزش زمین‌های تصرف شده را بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند و متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با برهم زنندگان نظم و امنیت اقتصادی برخورد قانونی نماید و از تمام هم استانی‌های خود درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک و غیر قاونی در حوزه جرایم اقتصادی در سرتاسر استان، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.