زمین حافظیه اجازه نداد تیم ها بازی خوبی انجام دهند

زمین حافظیه اجازه نداد تیم ها بازی خوبی انجام دهند

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: زمین ورزشگاه حافظیه شیراز اجازه نداد هیچ کدام از تیم ها بازی مناسبی ارائه دهند.

علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی فجر و صنعت نفت آبادان بیان کرد: به هیچ عنوان نمی‌توانم در خصوص مسائل فنی صحبت کنم و نمی‌توان در خصوص نتیجه نیز صحبتی داشته باشم چون کیفیت زمین آنقدر بد بود که حتی در دوران بازیگری نیز چنین زمینی را تجربه نکرده بودم.

وی افزود: بازی نکته فنی نداشت چون زمین اجازه نمی‌داد مسائل تاکتیکی را در زمین پیاده کنیم و تنها آرزوی من این است که بازیکنان هر دو تیم در صحت و سلامت باشند

منصوریان اضافه کرد: بیش از ٨٠ دقیقه بازی روی هوا بود و نمی‌توان کار فنی مناسبی برای رسیدن به گل انجام داد زیرا زمین امان بازیکنان را بریده بود این در حالی است که شنیده می‌شود مصوباتی برای بهبود زمین چمن حافظیه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان ادامه داد: همین که بازیکنان هر دو تیم سالم هستند باید خدا رو شکر کرد تمام لحظات بازی خطراتی برای بازیکنان داشت که می‌توانست مشکلاتی برای بازیکنان دو تیم ایجاد کند هیچ بازیکنی نمی‌تواند در این زمین بازی کند.

منصوریان گفت: از مسئولان استان فارس و وزارت ورزش خواهش می‌کنم به داد زمین حافظیه برسند چون استان فارس توانایی مناسبی در ورزش و فوتبال دارد.