زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن در بندرریگ فراهم است

زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن در بندرریگ  فراهم است

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در اجرای نهضت ملی جهش تولید مسکن به متقاضیان واجد شرایط که در شهر بندرریگ ثبت نام و واریز وجه انجام داده اند، زمین دولتی به صورت انفرادی و به شرط اجاره ۹۹ ساله با همکاری بنیادمسکن انقلاب اسلامی فراهم شده است.

سیدمحمود دستغیبی روز شنبه در جلسه هماهنگی و بررسی تامین زمین نهضت ملی جهش تولید مسکن در فرمانداری گناوه افزود: متقاضیان واجدشرایط  که واریز وجه انجام دهند حداکثر تا ۱۵ مرداد  فرصت دارند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی اظهارداشت: زمین ها متعلق به دولت است و به شخص واگذار نخواهد شد بلکه به شرط اجاره ۹۹ ساله است.

دستغیبی گفت: کسانی که در شهر گناوه نیز برای ساخت  مسکن ثبت نام کردند، می توانند از ظرفیت و فرصتی که در بندرریگ فراهم شده استفاده ببرند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه کرد: افرادی که در شهرستان گناوه تا پایان سال ۹۳ و قبل آن اقدام به ساخت واحد مسکونی کردند و سند نگرفته اند، برای تعیین و تکلیف با نقشه برداری کامل عرصه و اعیان به اداره راه و شهرسازی گناوه برای تشکیل پرونده مراجعه کنند.

وی بیان کرد: تشکیل پرونده متقاضیان برای تکمیل اولیه مدارک با هدف تسریع  روند کار صورت می گیرد و مراحل بعدی پس از وصول آیین نامه مربوطه از مرکز انجام خواهد شد.

فرماندار گناوه گفت: برای تامین و تحویل زمین بندرریگ در قالب نهضت ملی جهش تولید مسکن به میزان ۱۶۰ مترمربع و به صورت ویلایی، متقاضیانی که آورده اولیه خود را واریز کنند تا ۱۵ مرداد فرصت دارند.

محمدتقی صفری افزود: راه و شهرسازی استان بوشهر برای تعیین و تکلیف اراضی مردم در شهر و روستاها  نگاه مثبتی داشته باشد و باید به یک نتیجه ای برسیم که هم حق و حقوق مردم و هم دولت در آن حفظ و دیده شود.

وی گفت: دولت سیزدهم، دولت مردمی است و هرچه می توانیم باید در خدمت رسانی و  رفع مشکلات ولی نعمتان انقلاب تلاش کنیم و موانع پیشروی آنها را برداریم.

فرماندارگناوه افزود: مردم انتظار دارند که مشکل منازل و زمین‌های آنها با راه و شهرسازی هرچه زودتر حل و فصل شود.

وی اظهارداشت: روزانه تعداد زیادی از مردم که مشکل این چنینی با راه و شهرسازی دارند، به فرمانداری مراجعه می‌کنند و انتظار داریم که این مسایل از طریق هر راهی که قانون تعیین کرده است، برطرف شود.