زمین 100 هکتاری برای دهکده ورزش آبادان

وزیر ورزش و جوانان: حداقل باید دو برابر گذشته فعالیت داشته باشیم

زمین 100 هکتاری برای  دهکده ورزش آبادان

سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص روز اول سفر دو روزه خود به خوزستان،  اظهارکرد: طبق دستوری که ریاست جمهوری داده‌اند که نباید از یک ساعت کار غافل شویم، برنامه ریزی کردیم و در ادامه سفرهای استانی به خوزستان آمدم. در روز اول سفر به استان خوزستان از شهرهایی از جمله خرمشهر بازدید داشتم و واقعاً خرمشهر مظلوم است. این شهر پا به پای آبادان یادگاران خوبی برای ورزش کشور بوده‌ و اصولاً استان خوزستان را در ورزش و خیلی اتفاق‌های جدید، استان اول می‌دانیم.
وی افزود: هر سه نماینده آبادان نیز برای ورزشی شهر دغدغه مند و پیگیر هستند. ضمن اینکه مشاوران خوبی برای ما هستند و زبان گویا مسائل مردم بوده و دقیقاً برای ما نقطه زنی می‌کنند که در کدام بخش از شهر جوانان و آحاد مردم نیاز به اتفاقات جدید دارند.

سجادی با اشاره به راه‌اندازی دهکده ورزش در آبادان نیز گفت: یک زمین ۱۰۰ هکتاری برای این دهکده پیش‌بینی شده و کارهای خوبی در بخش مطالعات این دهکده انجام شده است. مطالعات اولیه صورت گرفته و برای راه اندازی این دهکده مبلغ ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اکنون یک میلیارد تومان آن مصوب شده. البته آنچه بسیار مهم است، بحث تملک و خاکشناسی آن است. به هرحال راه اندازی این دهکده ورزشی نوید خوبی برای ورزش آبادان است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: دستورالعمل سفر ما به این صورت است که یک دور بازدید انجام می‌دهیم و تمام نواقص یادداشت و نیازها چک می‌شود و دستورالعمل هایی که صادر می‌شود جمع بندی و یک دستور نهایی بر آن زده می‌‌شود و سپس نیز پیش‌بینی منابع صورت گرفته و برنامه و زمان بندی لازم صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: به نظر می‌رسد یک سری تکالیف ورزش در چند سال گذشته به خوبی انجام نشده اند و نیاز است تسریع کنیم و باید بیشتر از گذشته فعالیت کنیم و حداقل باید دو برابر گذشته فعالیت داشته باشیم.