زمان تحویل اولین سری واحدهای مسکن ملی در بوشهر

زمان تحویل اولین سری واحدهای مسکن ملی در بوشهر

استاندار بوشهر گفت: کلید واحدهای مسکونی نهضت ملی در شهرستان دشتی تا پایان سال جاری تحویل متقاضیان می‌شود.

احمد محمدی زاده چهارشنبه ۲۸ دی در بازدید از طرح جهش تولید مسکن در شهرستان دشتی اظهار کرد: طرح جهش تولید مسکن از طرح‌های ارزشمند دولت سیزدهم است که در استان بوشهر نیز با شتاب مناسبی در حال اجراست.

وی افزود: تاکنون ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر، عملیاتی شده و در حال ساخت است و تا پایان سال جاری نیز عملیات اجرایی بخش دیگری از واحدهای مسکونی آغاز خواهد شد. استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: سهمیه دو سال نخست شهرستان دشتی ۱۰۰۰ واحد مسکونی بوده که تاکنون عملیات اجرایی ۷۵۰ واحد آغاز شده و ۲۵۰ واحد نیز تا پایان سال کلنگ‌زنی می‌شوند.

محمدی‌زاده از تحویل نخستین پروژه طرح جهش تولید مسکن تا پایان سال جاری در شهرستان دشتی خبر داد و تصریح کرد: پروژه ۸۴ واحدی شهرستان دشتی در مراحل پایانی ساخت است و به عنوان نخستین پروژه طرح جهش تولید مسکن در استان، کلید این واحدها تا پایان سال جاری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: برخی موانع از جمله تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان از موانع این واحدهاست که بزودی مرتفع شده و واحدها تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر گفت: رضایت‌مندی مردم بویژه اقشار کمتر برخوردار، مهم‌ترین موضوع برای مدیریت استان است و تکمیل واحدهای مسکونی و تحویل کلید منازل به جوانان، موجبات رضایت خاطر مردم شریف استان را فراهم می‌کند.