زلاتان: جام از حالا برای لیونل مسی است!

زلاتان: جام از حالا برای لیونل مسی است!
فکر می‌کنم از قبل نوشته شده است که چه بازیکنی برنده جام خواهد شد!

تیم ملی آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی هلند رفت و موفق شد با پیروزی برابر این تیم راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر شود. شاگردان لیونل اسکالونی تیم برتر میدان در آن بازی بودند و موفق شدند با دو گل از حریف پیش بیفتند اما هلند در لحظات پایانی این دیدار توانست هر دو گل را جبران کند و به بازی برگردد. 

در ضربات پنالتی هم این آرژانتین بود که بار دیگر توانایی‌هایش را به رخ حریف کشید و موفق شد مجوز حضور در جمع چهار تیم برتر جام جهانی 2022 را به دست آورد. گل های آرژانتین در آن بازی را مولینا و لیونل مسی زدند.

آرژانتین امشب باید به مصاف کرواسی برود و در صورت پیروزی راهی فینال می شود. آلبی سلسته در سال 2014 نیز به فینال رفت ولی مغلوب آلمان شد. در آستانه بازی امشب زلاتان گفت که از حالا مشخص است که لیونل مسی جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد! او در این رابطه گفت:«فکر می‌کنم از قبل نوشته شده است که چه بازیکنی برنده جام خواهد شد و شما می‌دانید که منظور من چه کسی است. من فکر می کنم مسی جام را بالای سر خواهد برد و این از قبل مشخص است.»

زلاتان همچنین از اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، هم تمجید کرد:«اولیویه ژیرو بی نظیر است و نقش بسیار مهمی در میلان دارد. او سال گذشته اهمیت زیادی در قهرمانی میلان داشت، درست همان زمانی که من در ترکیب نبودم و حالا دوباره امسال هم شاهد تاثیرگذاری و درخشش او هستیم. اولیویه در فرانسه هم مثل میلان عالی کار می کند. او یک شخصیت فوق العاده خوب، جدی و باهوش است. او نماد حرفه‌ای‌گری است.»