رکراکی: برای قهرمانی در جام جهانی می‌جنگیم

رکراکی: برای قهرمانی در جام جهانی می‌جنگیم

ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، پس از پیروزی برابر پرتغال و صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در ابتدای صحبت‌های خود گفت: برخی از رسانه‌های مراکشی و حتی اسپانیایی، من را به خاطر حضور النصیری در ترکیب، مورد انتقاد قرار دادند.

وی افزود: النصیری گل می‌زند و بازی فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد. این بازیکن عملکردی ارائه می‌دهد که او را به عنوان بهترین بازیکن مراکشی در جام جهانی معرفی می‌کند. من افتخار می‌کنم که شرط‌بندی روی النصیری را بردم.

رکراکی در مورد مصدومیت تعدادی از بازیکنان تیم ملی مراکش گفت: تیم ما در هر مسابقه، در ازای پیروزی و صعود، ضربه‌ای می‌خورد. ما امروز نصیر مزراوی و نایف آگرد را به دلیل مصدومیت، در اختیار نداشتیم. اشرف حکیمی امروز با وجود مصدومیت بازی کرد و رومین سایس هم مصدوم شد و زمین را ترک کرد.

سرمربی مراکش با تمجید از یاسین بونو، دروازه‌بان این تیم، بیان کرد: بونو یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان است و سیو شوت رونالدو در دقایق پایانی بازی، کیفیت و ارزش او را در زمین ثابت می‌کند.

رکراکی در پایان با بیان اینکه مراکش، رویای قهرمانی را در سر دارد، گفت: ما بازیکنان بزرگی مثل زیاش و حکیمی را در اختیار داریم و فقط باید به توانایی‌هایمان ایمان داشته باشیم و تا آخر تمرکز کنیم. ایرادی ندارد که رویای قهرمانی را در سر داشته باشیم. ما باید رویاپردازی کنیم، بجنگیم و جدی کار کنیم.