رئیس کل دادگستری فارس: دشمن در حال پیاده سازی برنامه های شوم اقتصادی است

رئیس کل دادگستری فارس:  دشمن در حال  پیاده سازی برنامه های شوم اقتصادی است

حجت الاسلام والمسلین سیدکاظم موسوی، با گرامی داشت یوم الله 9 دی ، این روز  را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و نماد اقتدار و وحدت نظام مردمی و ولایی جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: در این روز مردم ولایتمدار با تجدید بیعت دوباره با آرمان های نظام و رهبری اقتدار و عظمت سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان اعلام کردند.

وی حماسه 9 دی را  نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی خواند و افزود: امروز و در این مقطع زمانی حساس که دشمنان و استکبار بیش از هر زمان در مقابل اقتدار و عظمت ملت ایران قد علمک کرده اند میهن اسلامی به مانند همیشه به بصیرت و حضور آگاهانه مردم در صحنه نیازمند است.

این مقام  ارشد قضایی استان  با بیان اینکه در روز 9 دی ماه سال 88  ملت ایران عظمت واقعی خود را در دفاع از اسلام و حقانیت نظام ولایی  به نمایش گذاشتند گفت: این حماسه تاریخی برای همیشه در حافظه ملت ایران باقی خواهد ماند.

وی با تأکید بر اینکه که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده ایم بیان داشت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی از هر قشری با وجود همه مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه غرب، همواره دشمن شناسی خود را به اثبات رسانده و با حضور مستحکم در صحنه های انقلاب نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده اند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به حمایت مردم از اقدامات عدالت خواهانه قوه قضائیه بیان داشت: برخورد قاطع با اغتشاشگران در شعارهای امروز متبلور بود. 

وی تصریح کرد: دشمن در حال پیاده سازی نقشه های شوم اقتصادی است و مردم باید بیش از هر زمان نسبت به سرمایه گذاری شوم دشمنان آگاه باشند و با بصیرت و آگاهی خود و بسط این آگاهی به سایر اقشار نقشه شوم دشمن را برملا سازند و بار دیگر مُهر نا امیدی بر پیشانی معاندین بزنند.