رئیس کل دادگستری فارس: خط دوم مترو موجب بهبود خدمات در محلات کم برخوردار شیراز می‌شود

رئیس کل دادگستری فارس: خط دوم مترو موجب بهبود خدمات در محلات کم برخوردار شیراز می‌شود

رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه بازدید از روند اجرایی خط دوم قطارشهری و بزرگراه شهید سلیمانی شیراز که با حضور اعضای شورای قضایی استان فارس و مدیران شهری برگزار شد، گفت: گزارش‌هایی مبنی بر اقدامات مفید شهرداری شیراز در این کلان‌شهر داشتیم که طی این بازدید این روند را از نزدیک شاهد بودیم.

حجت‌الاسلام‌ سید کاظم موسوی با بیان اینکه خط ۲مترو اقدام‌مفیدی در محلات کم برخوردار شیراز است، عنوان کرد: پس از  اجرای این خط ریلی شهری، مردم در مناطق کمتر برخوردار شهر شیراز با کمترین هزینه رفت‌وآمد کرده و بار ترافیک منطقه و حوادث ترافیکی کاهش خواهد یافت

رئیس شورای قضایی استان فارس خاطرنشان کرد: آن‌چیزی که از نزدیک شاهد بودم. پرکاری، سرعت و دقت در پروژه‌های عمرانی بود.

موسوی با قدردانی از شهردار، معاونین شهرداری و مدیرعامل قطار شهری شیراز، توصیه کرد: تورهای شهرداری برای مردم برگزار شود تا ضمن ملاحظه فعالیت‌ها و خدمات قطار شهری در این سطح گسترده از انگیزه خدمت رسانی مسئولین نیز اطلاع یابند.

شهردار شیراز نیز در این بازدید، اظهار کرد: شیراز شهری است که بصورت شرقی غربی توسعه یافته و با کشیده شدن خط مترو، مردم استقبال خوبی از این مد حمل و نقلی دارند.

سید احسان اصنافی با بیان اینکه مترو از مهمترین و بزرگترین پروژه های شهرداری شیراز است که شورا و شهرداری نگاه ویژه‌ای به آن دارد، افزود: تا پیش از کرونا خط یک مترو شیراز به تنهایی روزانه ۱۱۰ هزار نفر را در سطح شهر جابجا می‌کرده و اکنون به ۷۰ هزار نفر در روز رسیده است.

او با اشاره به برگزاری جلسات منظم و مداوم با قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) عنوان کرد: از مجموعه توانمند قرارگاه درخواست کردیم که با همه توان و تجهیزات پای کار خط دو مترو بیایند که سرعت کار در این مسیر چهار برابر شده است.

شهردار شیراز بیان کرد: خط دو متروی شیراز بطول ۱۶ کیلومتر است که در فاز یک ۱۰ کیلومتر آن تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.