رئیس انجمن نویسندگان،خبرنگاران و عکاسان ورزشی فارس انتخاب شد

رئیس انجمن نویسندگان،خبرنگاران و عکاسان ورزشی فارس انتخاب شد

مسئولیت اعضای هیات مدیره انجمن نویسندگان ،خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس مشخص شد وقاسم محمدي بعنوان اولين رييس انجمن فارس انتخاب شد.

سخنگوی انجمن نویسندگان ،خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس بااشاره به برگزاری اولین جلسه هیات مدیره این انجمن پس از برگزاری انتخابات طی گفتگویی با خبرنگارما افزود  :براساس تبصره 5ماده 17 اساسنامه انجمن نویسندگان ،خبرنگاران و عکاسان ورزشی، اعضای هیات مدیره موظف هستند،دراولین جلسه پس ازبرگزاری مجمع انتخاباتی مسئولیت های هیات مدیره را با برگزاری انتخابات داخلی مشخص کنند.

مهدی راکعی افزود:برهمین اساس هیات مدیره منتخب نویسندگان،خبرنگاران و عکاسان ورزشی فارس نیزدراولین جلسه رسمی خود،که با حضور6 تن از اعضا برگزارشد،به اتفاق آراء قاسم محمدی را به عنوان رئیس وعبدالامین عطایی را عنوان نائب رئیس هیات مدیره و مسئول کمیته آموزش این انجمن انتخاب و معرفی کردند.

وی ادامه داد:با رای اعضای هیات مدیره محمدجوادشلتوک کار به عنوان دبیر و حسین امیری نیز به عنوان خزانه دارانجمن نویسندگان ،خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان انتخاب شدند.

راکعی با اشاره به استراتژی هیات مدیره انجمن نویسندگان ،خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس مبنی براستفاده از ظرفیت و توانایی همه اعضای این انجمن در پیشبرداهداف آن و با اشاره به انتخاب نجمه جعفری به عنوان مسئول کمیته بانوان و منوچهراسدی پویا به عنوان مسئول کمیته پیشکسوتان افزود:بانوان و پیشکسوتان دو جامعه هدف مهم و قابل احترام این انجمن برای نیل به برنامه های تعیین شده توسط هیات مدیره هستنند،از این روز تشکیل این دو کمیته در ابتدای شروع به فعالیت  انجمن ضروری به نظر می رسید.

سخنگوی انجمن نویسندگان ،خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس،تشکیل دیگر کمیته های این انجمن با استفاده از ظرفیت های موجود در بین اعضای این انجمن را از دیگر برنامه های هیات مدیره عنوان کرد و گفت: جامعه ورزشی نویسان ،خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس،متشکل از نیروهای با توان و تجربه است که می توان با استفاده از این ظرفیت کارهای بزرگی را انجام داد.

گفتنی است دراولین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان ،خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس،با رای هیات مدیره این انجمن ،مهدی راکعی به عنوان سخنگوی انجمن انتخاب شد.