دیپلم افتخار در دستان کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی

دیپلم افتخار در دستان کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی

مراسم اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر در بخش جایزه ویژه هیئت داوران، دیپلم افتخار این بخش به سید هادی محقق کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی برای فیلم سینمایی «دِرب» رسید.

 مراسم اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر، در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار و سیمرغ‌های بلورین به بهترین‌های این دوره اهدا شد.

در بخش جایزه ویژه هیئت داوران، دیپلم افتخار این بخش به سید هادی محقق برای فیلم سینمایی «دِرب» رسید.

محقق پس از دریافت جایزه از حسین پناهی یاد کرد و گفت: یک بار حسین پناهی هم برای فیلم سایه خیال دیپلم افتخار گرفت و گویی همه چیز شبیه به هم است و تکرار می‌شود…

بنا بر این گزارش«دِرب» که در استان کهگیلویه‌ و بویراحمد و در روستاهای اطراف شهر سوق فیلمبرداری شده است، روایتگر مامور اداره برقی است که قرار است برق خانه‌ای تَک و دورافتاده را وصل کند.

 تمام فیلمبرداری فیلم سینمایی «دِرب» در استان کهگیلویه و بویر احمد صورت گرفته است و نام این فیلم به معنای زمین سخت است.

هادی محقق، محمد اقبالی و… از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

عوامل «دِرب» عبارتند از نویسنده و کارگردان: هادی محقق، تهیه کننده: سیدرضا محقق، مدیر فیلمبرداری: منصور عبدرضائی، آهنگساز: محمد دارابی فر، مدیر صدابرداری و عکاس: امیرمهدی نوری، تدوین: فرشاد عباسی، صداگذاری: حسین قورچیان، طراح صحنه و لباس و مدیر تولید: عیسی خیبرمنش، اصلاح رنگ: سامان مجدوفایی، طراح پوستر: بابک یادگاریان و مدیر روابط‌عمومی: نغمه دانش آشتیانی با همراهی سپیده شریعت رضوی