دین محمدی: : هیچ وقت نمی شود دربی را با بقیه بازی‌ها مقایسه کرد

هافبک خوش تکنیک سابق استقلال از اعضای این تیم می خواهد تمام تمرکزشان را روی دربی بگذارند و به حواشی نپردازند

دین محمدی: : هیچ وقت نمی شود دربی را با بقیه بازی‌ها مقایسه کرد
سیروس دین محمدی بازیکن سابق استقلال

سیروس دین محمدی در مورد شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس قبل از دربی گفت: هیچ وقت نمی شود دربی را با بقیه بازی‌ها مقایسه کرد. استقلال و پرسپولیس دوستانه هم با هم بازی کنند همیشه درونش کری و دعوا وجود دارد. من دربی جوانان و امید نیز تجربه کردم و حتی در پایه ها برای دربی استرس وجود دارد. به نظر من در این مسابقه  هر تیمی از نظر روحی روانی بالاتر باشد و بیشتر بجنگد و بدود آن تیم می‌تواند موفق شود. امیدوارم تیم محبوب خودم که طرفدارش نیز هستم بتواند شرایط را حفظ کند و موفق باشد.

او در مورد مصاحبه فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه بهتر بود برای دربی داور خارجی انتخاب شود و در نهایت موعود بنیادی فر قضاوت دربی را برعهده دارد ادامه داد: به نظر من هرکس نظر خودش را می دهد و اگر  تمرکزشان را روی بازی بگذارند خیلی بهتر است برای تیمی که می‌خواهد برود و برنده باشد فرقی نمی کند داور چه کسی باشد قطعات داور هم تمام تمرکز خودش را می‌گذارد. درست است اشتباه داوری وجود دارد و نمی شود گفت اشتباه نمی کنند اگر استقلال تمرکز داشته باشد و به حاشیه نپردازد می تواند موفق شود.

پیشکسوت  آبی ها در مورد انتقاداتی که به عملکرد رودی ژستد می شود، تصریح کرد: ما پیشکسوت بازیکنانمان را هر کسی می‌خواهد باشد نباید تخریب کنیم و همیشه باید آنها را تشویق کنیم. فکر می کنم قضاوت کردن زود است و یکی دو بازی دیگر باید انجام دهد. اوایل که شیخ دیاباته آمده بود هم انتقاد می کردند و می گفتند بازیکن ضعیفی است، این بازیکن هم از همان اول گل نزد و چند بازی گذشت و در دیدار با تراکتور اولین گلش را به ثمر رساند بنابراین ما باید بیشتر صبور باشیم البته در این زمینه کادر فنی نظر بدهد خیلی بهتر است.

هافبک سابق استقلال در پاسخ به این سوال که کدام دربی برایش خاطره انگیز تر بوده گفت: تمام دربی ها خاطره انگیز هستند و شب از هیجان بازی اصلا خوابمان نمی برد. البته الان تماشاگر نیست و بازیکن می تواند ۹ شب بخوابد(می خندد)

دین محمدی در پایان در مورد قرعه‌کشی جام حذفی و مشخص شدن حریف استقلال یعنی نود ارومیه افزود: من در مقطعی کار کردم و باید بگویم  بازیکنان بسیار خوبی دارند ولی بعد از اینکه به لیگ دو رفتند خبر ندارم که بازیکنانشان را تغییر دادند یا خیر؟ بالاخره اینگونه تیم ها که مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند از انگیزه بالایی برخوردار هستند و مطمئن باشید تمام توانشان را می گذارند زیرا ما خودمان هم که در تیمهای شهرستانی بودیم وقتی مقابل سرخابی‌ها بازی می کردیم بیشتر انرژی می گذاشتیم.