دیدگاه جالب نماینده مجلس درباره قرعه کشی جام جهانی

دیدگاه جالب نماینده مجلس درباره قرعه کشی جام جهانی

نماینده خمینی شهر در مجلس عنوان کرد: همگروه شدن تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را با استکبار جهانی و روباه پیر انگلیس به فال نیک می گیریم. ان شاءالله این مقابله و همگروه شدن به پیروزی قاطع تیم ملی ایران منتهی شود.
 
محمدتقی نقدعلی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) همچنین گفت: خوب است درباره کارهای بر زمین مانده و کارآمدی برخی قوانین را از خود سوال کنیم و باید مرور کنیم که چه نتیجه ای داشته و در آینده چه باید کرد. چرا برخی از قول هایی که به مردم دادیم بر زمین مانده ؟ طرح شفافیت شعار مجلس انقلابی بود، هر چند امروز آقای قالیباف امروز قول دادند طرح شفافیت آرا به صحن علنی بیاید، اما این سوال بی پاسخ را با رای قاطع پاسخ مثبت دهید و موکلینی که به ما رای دادند را خوشحال کنیم.
 
وی با طرح این سوال که تکلیف قانون اعاده اموال مسئولین مصوب مجلس دهم چه شد، بیان کرد: به عقیده کارشناسان قرار بود این قانون ۳۰۰ هزار میلیارد از اموال به تاراج رفته را به بیت المال برگرداند. هر چند دستورالعمل این قانون توسط ریاست قوه قضائیه ابلاغ شد، اما امروز از آقای اژه ای می خواهیم که به مجلس بیایند و میزان اموالی که بر اساس این قانون باید به بیت المال برگردد را به مجلس دهد. مجلس پیگیر اجرای کامل این قانون است.