رازهای دختر یاسوجی، رتبه یک کنکور تجربی

رازهای دختر یاسوجی، رتبه یک کنکور تجربی
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در منزل فرناز حسن زاده رتبه یک کنکور تجربی

عیسی فتحی/ مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل رتبه یک رشته تجربی کنکور سراسری از شهرستان بویراحمد، این موفقیت را به آنها و خانواده هایشان تبریک گفت.

«حسنعلی عزت‌خواه» مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به خانواده حسن زاده و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسب این افتخار جای بسی شکرگزاری است، این موفقیت بزرگ را به همه کسانی که در آن نقش داشتند از جمله خود خانم حسن زاده، پدر و مادرش و مدیریت مدرسه تیزهوشان یاسوج تبریک عرض می کنم.

کسب رتبه یک رشته تجربی کنکور سراسری ۱۴۰۱ توسط خانم «فرناز حسن زاده» از شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نشان داد که محرومیت ها نمی توانند محدودیت ایجاد کنند و در صورتیکه تلاش شود، فرزندان این استان می توانند قله های افتخار را فتح کنند.

امیدوارم سال های آینده دانش آموزان بیشتری از استان کهگیلویه و بویراحمد، خانم حسن زاده را به عنوان الگو قرار دهند و در کنکور رتبه های برتر کسب کنند.

خانم مدحتی، مدیر مدرسه تیزهوشان یاسوج نیز در این دیدار گفت: فرناز حسن زاده از پایه دهم جز دانش آموزان برتر مدرسه تیزهوشان بود و در مسابقات فرهنگی هنری ورزشی رتبه های برتر را کسب می کرد.

وی افزود: خانم حسن زاده در همه جا خودش را ثابت کرد و بالاترین معدل مدرسه را داشت.

همچنین کاظم حسن زاده پدر فرناز حسن زاده که رتبه های برتر رشته تجربی کنکور سراسری ۱۴۰۱ کشور را کسب کرد نیز گفت: دخترم سه سال مشغول درس بود تنها ۱۵ دقیقه اوقات فراغت داشت که این وقت را در تپه نورالشهدای یاسوج سپری می کرد.

وی افزود: چیزی که باعث شد دخترم این رتبه را کسب کند معنویات و ایمان قوی شان بود. دخترم هنگام اذان نماز خود را می خواند و سه سال تمام از تمام تفریحاتش دست کشید و آنها را کنار گذاشت و هم اکنون نتیجه آن را گرفت.

حسن زاده اظهار کرد: از صفر تا ۱۰۰ کسب رتبه برتر رشته تجربی کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ توسط دخترم، شخص خودش بود.

پدر دانش آموز یاسوجی که رتبه برتر رشته تجربی کنکور امسال را کسب کرد، خاطرنشان کرد: دخترم تنها در آزمون‌های دوتا موسسه شرکت می کرد و کسب این رتبه مرهون تلاش‌های خودش بوده است.

حسن‌زاده تصریح کرد: دخترم فرزند استان کهگیلویه و بویراحمد و فرزند ایران اسلامی است و ان‌شاءالله فرزند شایسته ای برای ایران اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: پس از آزمون کنکور منتظر بودم که نام استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شود چرا که بچه های مستعدی در بخش‌ها و رشته های مختلف این استان وجود دارد که باید امکانات در اختیارشان قرار بگیرد و به آنها اعتماد کرد و نیاز به هزینه زیاد برای کسب موفقیت ندارند.