نماینده شیراز: دولت قوی با مدیر ضعیف ممکن نیست

نماینده شیراز: دولت قوی با مدیر ضعیف ممکن نیست

نماینده شیراز و زرقان در مجلس با انتقاد از برخی انتصابات در دستگاه‌های اجرایی استان فارس، تاکید کرد که استفاده از مدیران کوتوله و ضعیف، منجر به تشکیل یک دولت قوی نمی‌شود.

ابراهیم عزیزی شنبه ۱۴ اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدیران کوتاه قامت یا به اصطلاح «کوتوله» نمی‌توانند اهداف بلند و توسعه پایدار را رقم بزنند، افزود: متاسفانه شاهد برخی انتصاب‌های ضعیف و دور از انتظار در استان هستیم که این انتصاب‌ها جز ضربه زدن به بدنه دولت و بی اعتمادی مفرط، حاصلی نخواهد داشت.

او با بیان اینکه خطابش به کسانی‌ست که در این انتصاب‌ها نقش ایفا می‌کنند، گفت: به راستی منشاء چنین انتصاب‌هایی کجاست؟ اگر دلیل منطقی و استدلال قوی برای آن وجود دارد، آقایان اعلام کنند تا ما نیز مطلع شویم.

عزیزی با بیان اینکه تعداد نیروهای زبده و شایسته در جریان انقلابی کم نیست،افزود: به کارگیری این نیروها در مناصبی که سزاوار است، خود یک هنر مدیریتی است که ناشی از شناخت صحیح از اشخاص، مسائل مهم و نیازهای حیاتی استان دارد.

او با اشاره به نقش مدیران قوی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای، تاکید کرد: آنچه امروز واضح و مبرهن است، این است که با این رویه انتخاب برخی مدیران ضعیف و ناکارآمد، اهداف توسعه‌ای استان به هیچ وجه محقق نخواهد شد، چراکه کارهای بزرگ را باید به دست مدیران بزرگ سپرد.

نماینده شیراز و زرقان در عین حال بیان کرد: امروز استان فارس از عقب ماندگی‌های مفرطی در حوزه زیرساخت‌ها رنج می‌برد که اگر مدیران کارآزموده، متبحر و قدرتمند در راس دستگاههای اجرایی قرار نگیرند، این عقب ماندگی‌ها نیز همچنان باقی خواهد ماند.