دل مسی و رونالدو برای هم تنگ شده بود!

دیدار در ریاض

دل مسی و رونالدو برای هم تنگ شده بود!
حضور رونالدو و مسی در  دیدار منتخب الهلال-النصر با پاری‌سن‌ژرمن

 دیدار منتخب الهلال-النصر با پاری‌سن‌ژرمن فرصتی بود که کریس رونالدو و لیونل مسی بعد از مدت ها مقابل هم بازی کنند. این دو فوق ستاره که برای یک دهه در لالیگا رقابت جذابی با هم داشتند، هرگز دوستان نزدیک هم نبودند اما هرچه به سال‌های پایانی دوران حرفه ای شان نزدیک تر شدند، رابطه گرم تری پیدا کردند؛ به طوری که در آخرین ال‌کلاسیکو‌هایی که مقابل هم قرار گرفتند، تصاویر دوستانه‌تری از آنها منتشر شد.

در این دیدار هم این دو نه تنها در ابتدای بازی با هم خوش و بش کردند، بلکه در پایان این دیدار هم با انتشار تصاویری در شبکه های اجتماعی نشان دادند که شاید هنوز جزو دوستان صمیمی هم نباشند اما حداقل رابطه شان در طول این سال‌ها سرد نشده است.

رونالدو تصویری از خود در کنار مسی منتشر کرد و نوشت:"بسیار خوشحالم که به زمین برگشتم و دوباره نامم در فهرست گلزنان است!! و خیلی خوشحالم که بعضی از دوستان قدیمی را دیدم!"

در مقابل مسی هم عکسی از خود در حالی که رونالدو را در آغوش گرفته بود، استوری کرد تا به این ترتیب رضایتش از دیدار دوباره با ستاره پرتغالی را اعلام کند.

در دیدار دیشب که با برتری 5-4 پاریسی‌ها به پایان رسید، مسی گل اول بازی را در دقیقه 3 زد اما این رونالدو بود که با زدن دو گل، بهترین بازیکن زمین شد.