دستگیری ۲۱ سارق در دشتستان/ ۵۲ فقره سرقت کشف شد

دستگیری ۲۱ سارق در دشتستان/ ۵۲ فقره سرقت کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی یک هفته گذشته خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند عصر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این طرح با هدف افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، و مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان دشتستان در بازه زمانی هفت روز گذشته اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: با تلاش شبانه روزی پلیس دشتستان، دستگیری ۲۱ نفر سارق حرفه‌ای و کشف ۵۲ فقره انواع سرقت شامل سرقت خودرو و موتورسیکلت، سرقت سیم برق، سرقت گوشی تلفن همراه و سرقت منزل و اماکن خصوصی از نتایج اقدامات انجام شده در اجرای طرح ۷ روزه ارتقا امنیت اجتماعی بوده است.

سرهنگ آراوند افزود: علاوه بر پاکسازی نقاط آلوده، کشف ۲۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری چهار نفر، و توقیف ۱۴ دستگاه خودرو از دیگر دستاوردهای مطلوب و موفق مأموران انتظامی دشتستان از اجرای این طرح است.

فرمانده انتظامی دشتستان تاکید کرد: اینگونه طرح‌ها با قدرت و به صورت مستمر برای تداوم و ارتقای نظم و امنیت در سطح شهرستان اجرا خواهد شد به نحوی که موجب افزایش رضایتمندی شهروندان از عملکرد پلیس در سطح شهرستان شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه عامل اعتیاد نیز در بسیاری از جرایم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی نقش دارد، مشارکت شهروندان و پلیس اجتماعی نقش مهمی در پیشگیری از جرایم دارد و هدف از اجرای این طرح‌ها ارتقا آسایش شهروندان و تنگ کردن عرصه برای افراد سود جو دارد.

سرهنگ آراوند ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت از شهروندان خواست، هرگونه موارد مشکوک را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.