دستگیری سارق مسلح مسافربرنما در آبادان

دستگیری سارق مسلح مسافربرنما در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان، گفت: سارق مسلح مسافربرنما که از بانوان مسافر زورگیری کرده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کیومرث کشوری افزود: زن جوانی 28 ساله به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه و اظهار داشت، به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودروی سواری شدم که پس از طی مسافتی سرنشین خودرو با تهدید سلاح سرد تمامی اموال با ارزشم را از من به زور گرفت و پس از پیاده کردن به سرعت از محل گریخت.

وی با اشاره به اینکه این زن جوان به شدت ترسیده بود و شرایط روحی مناسبی نداشت، بیان کرد: تیمی از کارآگاهان در تحقیقات میدانی از مسیر تردد خودرو، پس از جمع‌آوری اطلاعات کافی موفق شدند هویت یکی از سارقان سرنشین خودرو را شناسایی کنند.

کشوری عنوان کرد: با دستور قضایی متهم در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی این شهرستان هنگامی که با شاکی مواجهه شد به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه به محض دستگیری متهم هشت نفر دیگر از بانوان آبادانی که به همین روش از آنان سرقت طلاجات شده بود با مراجعه به پلیس آگاهی متهم را شناسایی کردند، بیان کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی، وی به دادسرا معرفی و با اخذ دستور قضایی برای شناسایی همدستش و سایر جرایم احتمالی تحت نظر پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت