دستگیری اعضای باند سرقت از محموله‌های گمرکی در بندرعباس  

دستگیری اعضای باند سرقت از محموله‌های گمرکی در بندرعباس    

فرمانده انتظامی هرمزگان اعلام کرد: با هوشیاری و تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی هرمزگان، اعضای باند سرقت از محموله‌های گمرکی در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

سردار غلامرضا جعفری گفت: در پی وصول یک پرونده مبنی بر سرقت تعدادی چرخ خیاطی از داخل کانتینر از محوطه یک شرکت در یکی از بنادر تجاری استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار جعفری عنوان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد، شرکت مذکور یک محموله کانتینری چرخ خیاطی از چین خریداری و وارد اسکله کرده و جهت انجام تشریفات اداری و گمرکی تحویل شرکت داده است.

وی اظهار کرد: کارشناسان پلیس آگاهی به منظور بررسی صحت اظهارات شاکی، به محل مورد نظر اعزام و به صورت میدانی از محل نگهداری کانتینرها که فاقد هرگونه حفاظت فیزیکی مناسب نظیر دیوار و فنس بود، بازدید کردند و سرقت از محموله‌های کانتینری محرز شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان عنوان کرد: در این رابطه ۲ سارق و ۲ نفر مالخر شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند و متهمان به انجام چند مرحله سرقت از محموله‌های کانتینری و سرقت ۱۴ دستگاه چرخ خیاطی، ۱۷ دستگاه پنل کولر اسپیلت، ۳۵ دستگاه کمپرسور کولر گازی، ۵ دستگاه هیدرولیک موتور کوچک و ۵ کارتن حاوی سوزن انژکتور موتور خودرو از داخل کانتینرهای موجود اعتراف کردند.

سردار جعفری اضافه کرد: در بازرسی از منزل و مخفیگاه مالخرها تعدادی اقلام مسروقه مذکور کشف و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.