دستور ویژه برای رسیدگی به پرونده فوت دختر بستکی

سردار اشتری: در صورت احراز قصور یا تخلف، با مسببین برخورد قانونی خواهد شد

دستور ویژه برای رسیدگی به پرونده فوت دختر بستکی

فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه‌ای را درخصوص رسیدگی و پیگیری پرونده فوت یکی از سرنشین های خودرو که در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز پلیس در شهر بستک استان هرمزگان مورد اصابت قرار گرفته بود، صادر کرد.

سردار حسین اشتری ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم مرحومه دستور ویژه‌ای را درخصوص رسیدگی و پیگیری فوری فوت دختر خانم اهل بستک که دیروز در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز خودرو مشکوک در شهرستان بستک استان هرمزگان رخ داد، صادر و طی آن بازرسی کل فراجا را مامور رسیدگی به این پرونده کرده است.

 بیشتر بخوانید 

جزئیات تازه از کشته شدن دختر ۱۲ ساله بر اثر شلیک ماموران

در این دستور تأکید شده است در صورت احراز قصور یا تخلف در این حادثه با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.

سهی اعتباری در جریان تیراندازی در ایست و بازرسی جاده بستک - لاور میستان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

گفته می شود مأموران پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم به یک دستگاه پژو پارس با شیشه دودی غلیظ مشکوک شده و دستور توقف دادند که راننده بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد. در این تعقیب و گریز یک دختر خودرو هدف اصابت گلوله قرار گرفت و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما متاسفانه جان باخت.