دسترسی رایگان دانش‌آموزان و خانواده‌ها به امکانات ورزشی درخوزستان

دسترسی رایگان دانش‌آموزان و خانواده‌ها به امکانات ورزشی درخوزستان

سرپرست اداره کل آموزش آموزش پرورش خوزستان گفت: فضاهای ورزشی مجموعه تعلیم و تربیت استان به طور رایگان در اختیار دانش آموزان و اولیای آنها قرار می گیرد.

مسعود حمیدی‌نژاد ظهر امروز سه شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اجرای طرح «شهید خرازی» در خوزستان اظهار کرد: این طرح در راستای آزاد سازی مجتمع‌های آموزشی و ورزش خوزستان با رویکرد خانواده محوری و دسترسی آسان والدین و دانش آموزان به فضاهای ورزشی از اول تیرماه امسال در استان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اهداف طرح «شهید خرازی» بیان کرد: افزایش مشارکت دانش آموزان و والدین در فعالیت‌های تربیتی و دسترسی رایگان به مجموعه‌های آموزشی ورزشی آموزش و پرورش به منظور غنی سازی ساعات غیر آموزشی از جمله اهداف کلی این طرح است.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آزاد سازی مجتمع‌های آموزشی و ورزشی افزود: تمام تلاش ما بر این است که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و کمک گرفتن از دیگر سازمان‌ها بتوانیم فضاهای نیمه تمام ورزشی مناطق کمتر برخوردار را تکمیل کنیم.

وی با اشاره به سازوکار اجرای این طرح «شهید خرازی» در سطح خوزستان خبر داد: در مرحله اول این طرح ۱۰ مجموعه ورزشی بزرگ در سطح استان در مناطق پرجمعیت دانش آموزی از جمله نواحی چهارگانه اهواز، کارون، ماهشهر، رامهرمز، خرمشهر، دزفول و بهبهان آزادسازی خواهند شد.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: بر این اساس برنامه‌ریزی ارائه خدمات در روزهای پنج شنبه و جمعه برای ورود آقایان و بانوان و دانش آموزان پسر و دختر بر عهده آموزش و پرورش شهرستان‌های ذکر شده خواهد بود.

حمیدی نژاد گفت: آموزش و پرورش خوزستان از تمام ظرفیت‌های خود برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم و به ویژه دانش آموزان استان به کار خواهد بست.