دست سیاسیون از فوتبال هرمزگان بریده شده است؟

دست سیاسیون از فوتبال هرمزگان بریده شده است؟

نماینده هرمزگان در مجلس گفت: هیات فوتبال هرمزگان در حال حاضر در جای اصلی خود قرار گرفته و دست سیاسیون از فوتبال بریده شده است.

احمد مرادی در آئین گرامیداشت روز داور در بندرعباس، افزود: قضاوت در هر امری کاری سخت و دشوار است و گرامیداشت روز داور نیز مناسبتی برای قدردانی از داورانی است که بدون هیچ چشمداشتی فعالیت کرده اند.

وی با بیان اینکه دوره فعلی فوتبال هرمزگان دوران طلایی است، اظهار کرد: هیات فوتبال هرمزگان در حال حاضر در جای اصلی خود قرار گرفته و دست سیاسیون از فوتبال بریده شده است.

مرادی با اشاره به اینکه سیاسیون فوتبال را برای خود و منافع شان می خواهند، عنوان کرد: فوتبال را باید برای هوادارانی بخواهیم که با یک برد یا یک باخت نیز به خوشحالی و ناراحتی می پردازند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه نتایج کنونی فوتبال هرمزگان برمی گردد به عملکرد هیات فوتبال هرمزگان که این روزها در ریل اصلی خود قرار دارد، اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان اکنون از یک جوان کارآمد بومی نیز بهره می برد و در جمع مدیران سراسر کشور رتبه اول را در پیگیری افزایش سرانه ورزشی نیز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه خادمی جوانی فعال و حمایت نمایندگان هرمزگان در مجلس را به همراه دارد، تصریح کرد: خاک زمین های فوتبال را لمس کرده و تا مقطعی از زندگی فوتبال همه زندگی ام را فرا گرفته بود.

مرادی با اشاره به اینکه عشق سبب شده تا شما به سمت داوری و قضاوت در فوتبال بروید، خاطرنشان کرد: اطمینان دارم داوری فوتبال سود اقتصادی برای شما ندارد و تنها عشق و علاقه شما به داوری و فوتبال گرد هم جمع کرده است.

وی با اشاره به اینکه قدر جایگاه فعلی تان را بدانید و هیچگاه تسلیم وسوسه ها و پیشنهادات نشوید، عنوان کرد: هرمزگانی ها هیچ وقت شرافت خود را به هیچ چیز عوض نمی کنند و این موضوع در بین تمامی اقشار وجود دارد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در پایان با بیان اینکه تمام وجودم برای ارتقا ورزش هرمزگان گذاشته ام و امیدوارم دینی که مردم بر گردنم گذاشتند به درستی ادا کنم، گفت: خود را خادم مردم می دانم و هر زمان که نیاز باشد برای حل مشکل مردم نیز از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از داوران برتر و پیشکسوت هرمزگان تجلیل و کارت های داورانی که به تازگی به جمع داوران ملی پیوسته اند، اهدا شد.