دریافت هزینه اضافی هنگام ثبت نام دانش آموزان ممنوع است

دبیر اجرایی ستاد ثبت نام دانش‌آموزان استان بوشهر می‌گوید: مدارس غیر دولتی موظفند ثبت نام را تنها با نرخ مصوب انجام دهند و مدارس دولتی نیز تنها باید هزینه بیمه دانش آموزان و هزینه مشخص شده کتاب را دریافت کنند.

قاسمی با بیان اینکه امسال  تلاش کردیم تا تمام شرایط برای تسهیل در ثبت نام دانش آموزان فراهم شود، گفت: "ثبت نام مطلوب، نظارت و بازرسی، دقت و پایش مستمر و نصیب برابر آموزشی در راستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل در شرایط ثبت‌نام" شعار امسال ما است.

 وی افزود: در راستای تحقق این شعار تلاش کردیم تا اولویت ثبت نام بر اساس موقعیت جغرافیایی سکونت دانش‌آموزان در نزدیک‌ترین مدرسه باشد.

 دبیر اجرایی ستاد ثبت نام دانش‌آموزان در مورد هزینه‌های ثبت نام در مدارس شاهد و تیزهوشان هم گفت: این مدارس تنها موظف به دریافت سرانه آموزشی مصوب هستند.

 قاسمی در مورد هزینه‌های ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی هم اظهار کرد: مدارس دولتی تنها موظف به دریافت هزینه بیمه دانش‌آموزان و هزینه مشخص شده کتاب خواهند بود.

به گفته وی، اولیای دانش آموزان برای هرگونه شکایات پیرامون ثبت نام باید به کارشناسان ادارات مناطق و شهرستان‌ها یا سایت  shekayat.medu.ir مراجعه کنند.