درخشش دانش آموز یاسوجی در المپیاد سلول‌های بنیادی  

درخشش دانش آموز یاسوجی در المپیاد سلول‌های بنیادی   

دانش آموز یاسوجی مدال طلای مسابقات المپیاد سلول های بنیادی را کسب کرد.

حسنعلی عزت خواه، مدیر کل آموزش و پرورش این استان از کسب مدال طلای مسابقات المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی توسط "ثنا دژآباد" دانش‌آموز پایه دوازدهم تجربی دبیرستان دخترانه فرزانگان یاسوج خبر داد و گفت: علم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی از حوزه‌های پرکاربرد در درمان بیماری‌ها در جهان است که نقش موثری در کارآفرینی و سرعت توسعه کشور دارد.

ثنا دژآباد، دارنده مدال طلای المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور درباره رمز موفقیت خود اظهار کرد: توکل به خدا، حمایت خانواده، کادر مدرسه و تلاش‌های خودم موفق به کسب این مدال شدم.

وی افزود: المپیاد مسیر لذت‌بخشی است و برای همین دوست دارم علاوه بر تحصیل، در زمینه المپیاد نیز فعالیت داشته باشم ضمن اینکه در کارهای تحقیقاتی پژوهشی چندین سال کار می کنم.

رحمان چمن آرا، رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهشگران جوان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در این استان طی مرحله اول المپیادهای علمی ۶۷۲ نفر باهم به رقابت پرداختند که از این تعداد ۸۹ نفر به مرحله دوم و استانی راه یافتند.

وی بیان کرد: در مرحله کشوری از استان کهگیلویه و بویراحمد "ثنا دژآباد" به مسابقات المپیادهای علمی کشور راه یافت که موفق شد مدال طلا را کسب کند و افتخار دیگری بر افتخارات علمی این استان بیفزاید.