دربی برگشت با تماشاگر

برگزاری شهرآورد بزرگ پایتخت با حضور بیست هزار تماشاگر

دربی برگشت با تماشاگر

شهرآورد بزرگ پایتخت که قرار است در تاریخ 26 اسفند برگزار شود، شاهد حضور 20 هزار تماشاگر خواهد بود.

شهرآورد برگشت پایتخت در بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر، یکی از حساس ترین دربی های تاریخ دو تیم خواهد بود. استقلال و پرسپولیس که رقابت سخت و شانه به شانه ای در جدول رده بندی دارند، در دیداری که می تواند قهرمان لیگ را تعیین کند، به مصاف هم می روند.

پس از شیوع ویروس کرونا، طی 2 سال گذشته تمامی دیدارهای لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار شده و تنها در دیدار استقلال و نساجی از هفته پنجم و پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ امسال، ظرفیت محدودی از تماشاگران فرصت حضور در استادیوم آزادی را به دست آوردند.

پس از آن نیز تلاش هایی برای حضور محدود و چند درصدی تماشاگران در استادیوم ها صورت گرفت که بی نتیجه بود تا اینکه طی هفته های گذشته اخباری مبنی بر تلاش برای حضور هواداران استقلال و پرسپولیس در دربی پایتخت منتشر شد.

سرانجام و پس از مساعدت های صورت گرفته، قرار است که شهرآورد دو تیم در هفته بیست و سوم لیگ برتر با حضور تماشاگران به میزان 30 درصد از ظرفیت استادیوم آزادی برگزار شود.

در همین رابطه، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امشب و در حاشیه برگزاری جشن خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام کرد که دربی تهران با حضور 20 هزار تماشاگر برگزار می شود که از این میزان 10 هزار نفر از هواداران استقلال و 10 هزار نفر از هواداران پرسپولیس فرصت حضور در ورزشگاه را خواهند داشت.

دیدار دو تیم قرار است در تاریخ 26 اسفند برگزار می شود. در حال حاضر استقلال با 6 امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول رده بندی حضور دارد و برگزاری دربی پایتخت با حضور 20 هزار نفر از هواداران دو تیم، بر حساسیت های این دیدار خواهد افزود.