دستهای خالی فجر

شیوه تدافعی شاگردان کلانتری در اراک نتیجه نداد

دستهای خالی  فجر

علی جمشیدپور- خبرنگار خبرجنوب / در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آلومینیوم  اراک در ورزشگاه  امام خمینی(ره) این شهر میزبان  فجرشهید سپاسی بود. شاگردان کلانتری که با 9 امتیاز از 8 بازی در مکان دهم جدول حضور داشتند و در سه هفته اخیر بردی کسب نکرده بودند انتظار می رفت در زمین خوب اراک شاهد حملات گسترده و پیروزی آنها باشیم، اما از همان ابتدای کار با چهره تدافعی بازی را شروع کردند.

در سوی دیگر میدان اراکی ها  بعد از دو تساوی متوالی، هفته گذشته با دو گل از سد میزبان خود تراکتور گذشتند تا با سپاهان و گل گهر در صدر جدول هم امتیاز شوند. آنها برای تداوم حضور خود در جمع بالانشینان به دنبال کسب یک برد خانگی دیگر بودند.

شاگردان خطیبی با چند حمله در همان دقایق نخست به دنبال باز کردن دروازه فجر بودند اما این حملات به گل تبدیل نشد و رفته رفته نیز شاهد متعادل شدن کار بودیم؛ به این ترتیب نیمه اول بدون رد و بدل شدن گل با تساوی صفر - صفر به پایان رسید.

آلومینیوم در نیمه دوم بازی تهاجمی خود را از سر گرفت و این بار شاهد حملاتی خطرناک تر روی دروازه فجر بودیم که دو بار تیر دروازه این تیم را لرزاند. بعد از اینکه اراکی ها دوبار با بدشانسی از رسیدن به گل بازماندند سرانجام در دقیقه 80 روی ریباند توپی که یک بار دیگر به تیرک خورده بود توسط قائد رحمتی به گل رسیدند تا با کسب پیروزی یک بر صفر، 19 امتیازی شده و به همراه گل گهر و سپاهان، مثلث بالانشینان مشترک جدول رده بندی را در این هفته هم حفظ کرد.

در تیم  تیم فجرسپاسی، ایمان صادقی،محمد قنبری،علی ملائی،سعید زارع،محمد زینالی،محمدعرفان معصومی،احمدرضا زنده‌روح،شهرام گودرزی،رضا آقابابایی،میلاد احمدی (محمدپارسا سیمکانی 88) و حسین مهربان بازی کردند.

اتفاق ویژه:

آلومینیوم اراک با پیروزی 1- صفر در این بازی، برای هشتمین مرتبه در این فصل دروازه خود را بسته نگه داشت. این تیم تنها یک بار در لیگ بیست و یکم گل خورده است و با 8 کلین شیت در 9 بازی، بهترین خط دفاعی لیگ برتر به شمار می رود.

نتایج دیگر دیدارهای هفته نهم:

پیکان صفر - استقلال 3

سپاهان 1 - صنعت نفت آبادان صفر 

پرسپولیس 2 – هوادار 2

نفت‌ مسجدسلیمان1 - ذوب آهن 1

پدیده مشهد1 - گل گهرسیرجان 2

مس رفسنجان3 - تراکتور 2

فولاد1 - نساجی مازندران 1