فرنگی‌کار شیرازی قهرمان آسیا: در هر مسابقه‌ای که تکلیف شود، شرکت می‌کنم

فرنگی‌کار شیرازی قهرمان آسیا: در هر مسابقه‌ای که تکلیف شود، شرکت می‌کنم

محمد رضا مختاری دارنده مدال طلای وزن 72 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از استقبال خوب علاقمندان  به ورزش، قهرمانان  جهان والمپیک، پیشکسوتان ،مربیان، کشتی گیران ومسئولان تشکر کرد.

وی در حاشیه  مراسم استقبال در فرودگاه شهید دستغیب در گفتگویی اختصاصی با احد کشاورز خبرنگار سرویس ورزشی خبر جنوب گفت:  بسیار خوشحالم که در اولین حضور خودم در این رده از مسابقات توانستم با کسب مدال طلا سربلند از مسابقات خارج بشوم . میدان اولان باتور از سطح خوبی برخوردار بود.

مختاری افزود:با دو پیروزی مقابل حریفان از کشورهای قرقیزستان وازبکستان به فینال راه پیدا نمودم.

دلاور مرد با اخلاق کشتی فرنگی کشورمان اظهار داشت: در مسابقه فینال هم توانستم قاطعانه حریف خوب از کشور قزاقستان را شکست دهم ومدال طلا را برای کشورمان  به ارمغان بیاورم.

مختاری از آمادگی خود برای حضور در رقابت های امیدهای جهان ومسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان 2022 صربستان به خبرنگار ما گفت: بنا به صلاحدید کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی در هر مسابقه ای که تکلیف کنند شرکت میکنم .

وی افزود: خوشحالم که توانستم از اعتبار بالای کشتی فارس بخوبی دفاع نمایم. کشتی گیر آینده دار و پرتوان کشورمان که مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را در مراسم استقبال و در حضور شرکت کنندگان و طی یک اقدام جوانمردانه  به مربی خودش اهدا نمود از نقش خوب علی قیطاسی مربی  خودش نیز صحبت نمود. این کشتی گیر گفت: بعد از لطف خداوند متعال موفقیت های بدست آمده خودم را مدیون زحمات شبانه روزی مربی ارزنده خودم می‌ دانم وامیدوارم با کسب موفقیت از میدان های پیش رو جواب زحمات وی را به خوبی بدهم.

مختاری در خاتمه اظهار داشت: جا دارد از  حمایت های همه  جانبه اعضای خانواده بخصوص پدر و مادر عزیزم همچنین از زحمات مربی خودم تشکر نمایم.