ترافیک روان در معابر منتهی به شلمچه

زائران سفر خود را مدیریت کنند

ترافیک روان در معابر منتهی به شلمچه
زائران سفر خود را به روزهای منتهی به اربعین حسینی موکول نکنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: رصد و پایش‌های مرکز مانیتورینگ نشان می دهد معابر منتهی به مرز شلمچه دارای بار عادی و ترافیک روان است و هیچ‌ گره ترافیکی مشاهده نمی شود.

سرهنگ "فرید کریمی زاده" اظهارداشت: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی پلیس راهنمایی و رانندگی در کنار سایر همکاران انتظامی استان به منظور تسهیل تردد آسان زائران در مرز بین المللی شلمچه مستقر شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان بیان داشت: زائران سعی کنند سفر خود را مدیریت کنند و سفر خود را به روزهای منتهی به اربعین حسینی موکول نکنند تا به راحتی و در کمال آسایش و آرامش به زیارت عتبات و عالیات مشرف شوند.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان از انجام هرگونه حرکات مخاطره آمیز در حوزه رانندگی اجتناب کنند، تصریح کرد: خط قرمز پلیس سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم استفاده از کمربند ایمنی است و برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

سرهنگ کریمی‌زاده افزود: رانندگان در طول مسیر رفت و برگشت استراحت کافی داشته باشند و با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند.

وی از زائران اربعین حسینی که با وسیله نقلیه به مرزها مراجعه می‌کنند، خواست وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌ها تعیین شده منتقل کنند و از هرگونه توقف در سطح معابر خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان با اشاره به اینکه در برخی از معابر ممکن است محدودیت‌های ترافیکی اجرا شود رانندگان همکاری لازم را با پلیس داشته باشند، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با تمام توان و با افتخار در خدمت  زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستند.